וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מוסא: "הפכתי אליל של אוהדי מכבי, לזהבי יזכרו את זה כל החיים"

4.11.2014 / 8:47

קובי מוסא, שחקן מכבי תל אביב לשעבר, שהתעמת עם אוהד הפועל תל אביב בדרבי ב-2007, יצא להגנת זהבי: "הוא הותקף בצורה הכי ברורה. איך השופט הרחיק אותו?"

one

קובי מוסא ישב אמש בביתו לצפות בדרבי ולא האמין למה שהעיניים קלטו. לפני שבע שנים במהלך הדרבי התל אביבי פרץ אוהד של הפועל תל אביב לכר הדשא והחל לרוץ לכיוון לא ברור. מוסא היה במרחק כמה מטרים ממנו והחליט לנטרל אותו עם בעיטה לפנים. כתוצאה מכך נשלף לעברו הכרטיס האדום והוא הורחק בבית הדין של ההתאחדות לארבעה משחקים.

אוהד הפועל תל אביב פורץ למגרש. ברני ארדוב
האוהד שהתעמת עם קובי מוסא/ברני ארדוב

"המקרים של ערן ושלי שונים", הוא אמר אמש. "ערן הותקף פיזית בצורה הכי ברורה שיכולה להיות ולכן האדום שנשלף לעברו זו שערורייה. גם אני טענתי בבית הדין שהאוהד שפרץ היה יכול לפגוע באחד השחקנים ולכן הייתי חייב לנטרל אותו. הרי אבי נמני שהיה אז שנוא הפועל תל אביב עמד ממש מאחוריי ואותו אוהד שרץ לכיוון שלנו היה בידיים קפוצות. מה היה קורה אם הוא היה מחזיק אולר ביד ודוקר את אבי? גם אז היו אומרים שלא הייתי צריך לעצור אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קובי מוסא שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
יצא להגנתו של זהבי. קובי מוסא במדי הפועל פתח תקוה/מגד גוזני

מוסא טוען כי החוק שמחמיר עם השחקנים שונה בגלל המקרה שלו: "אם אני לא טועה, בגלל הסיפור שהיה איתי הוחלט להרחיק שחקן שמתעמת עם אוהד. אבל מה הקשר בין המקרה הזה לבין המקרה של ערן זהבי? ערן הותקף בצורה הכי ברורה שיכולה להיות. הוא לא רץ לעבר אוהד שפורץ לדשא כדי לפגוע בו. הוא עמד במקומו והאוהד קפץ למגרש כדי לפגוע בו. איך השופט הרחיק אותו? אני פשוט לא מצליח להבין את זה".

מוסא משוכנע שמעתה זהבי יעלה עוד מדרגה אצל אוהדי מכבי תל אביב: "אני הפכתי אליל אצל אוהדי מכבי בעקבות מה שקרה, אז בטוח שלערן הם יזכרו את זה כל החיים. המקרה שלי גם מנע ממני להגיע בהמשך הקריירה להפועל תל אביב. יוסי אבוקסיס רצה אותי לפני שנה וחצי, אבל אוהדי הפועל טירפדו. זהבי בטוח לא ירצה ללכת לשם כל עוד הוא חי ולכן הוא לא יצטרך שמישהו ישכח לו את התקרית הזו ואת מערכת היחסים הסבוכה שלו איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully