וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: הסנטר האמריקאי ווילי ריד חתם

שחקן הפנים (24, 2.08 מ') שוחרר לאחרונה מהסגל הרחב של ברוקלין. אשתקד העמיד ממוצעים של 14.8 נקודות ו-10.1 ריבאונדים למשחק בליגת הפיתוח. שמיר: "יוסיף קשיחות". צפו בביצועיו

הכדורסלן האמריקאי ווילי ריד. AP
זר נוסף לאילת. ריד/AP

לאחר פתיחת העונה המאכזבת הודיעה הערב (שני) הפועל אילת על צירוף זר נוסף, כשהחתימה את הסנטר האמריקאי ווילי ריד (24, 2.08 מ'), ריד, בוגר מכללת סנט לואיס, שוחרר בשבוע שעבר מהמחנה הסופי של הברוקלין נטס וכבר נחת בישראל וצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה ביום רביעי הקרוב, ואולי לערוך את הופעת הבכורה שלו במחזור הקרוב.

ריד שיחק בשנתיים האחרונות בליגת הפיתוח האמריקאית כאשר בין היתר נכלל בסגל של ממפיס וסקרמנטו מה-NBA. בעונה החולפת רשם 44 משחקים בקבוצת ספרינגפילד מליגת הפיתוח בהם העמיד ממוצעים של 14.8 נקודות,10.1 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק.

"בשעה זו אין בכוונת הקבוצה לשחרר את שחקן כזה או אחר", נכתב בהודעה לעיתונות של אילת. המאמן דן שמיר אמר: "אני מקווה שההחתמה של ריד תעזור לנו לתקן ליקויים מסויימים שהראנו בפתיחת העונה, ווילי הוא שחקן שיוסיף קשיחות הגנתית ונפח באיזור, אני שמח שהנהלת הקבוצה ובראשה הבעלים דורון הרציקוביץ' ממשיכים להוכיח כי הקבוצה ראויה להישאר בצמרת הכדורסל הישראלי".

צפו בביצועיו של ווילי ריד מהעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully