וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2022 מתקרב לחורף: "ינואר-פברואר או נובמבר-דצמבר"

ג'רום ואלקה, המזכיר הכללי של פיפ"א, חשף: "אנחנו מתקרבים לצמצום התאריכים של המונדיאל לשתי אפשרויות ולהחלטה סופית". הקבוצות האירופאיות ביקשו לשקול גם את מאי לקיום הטורניר

ג'רום ואלקה מזכ"ל פיפ"א בהגרלת הבתים מונדיאל 2014. רויטרס
המונדיאל מתקרב לחורף. ואלקה/רויטרס

מונדיאל 2022, שאמור להיערך בקטאר, מתקרב לחורף. המזכיר הכללי של פיפ"א, ג'רום ואלקה, אמר היום (שני): "אנחנו מתקרבים לצמצום התאריכים של המונדיאל לשתי אפשרויות. או ינואר-פברואר 2022 או נובמבר-דצמבר 2022. אבל פיפ"א התבקשה לשקול גם את מאי 2022. נסכם את כל מה ששמענו בנושא וניתן תשובות לכל המעורבים בעניין, על מנת שיוכלו להתכונן לפגישה הבאה. אנחנו ממשיכים להתקדם לעבר החלטה סופית".

מאז הוחלט כי המונדיאל של 2022 ייערך בקטאר הועלו חששות רבים לגבי קיומו בחודשי הקיץ, כמיטב המסורת, שכן מזג האוויר בנסיכות בעייתי מאוד באותם חודשים ולעיתים אף עלול להגיע ל-50 מעלות. לכן, בפיפ"א החלו בחיפושים אחר פתרון אלטרנטיבי, כאשר לכולם ברור שהעברת הטורניר הגדול מכולם, לראשונה בהיסטוריה, לחודשי החורף, תיפגע משמעותית בעונה הסדירה של הכדורגל האירופי. המועדונים האירופים הם למעשה אלה שפנו לפיפ"א בבקשה לשקול את חודש מאי, שהוא קצת פחות חם, על מנת שהעונה שלהם לא תופסק באמצע לטובת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully