וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הסנוקר ג'ימי ווייט חשף: "הייתי מכור לקראק וקוקאין"

אחד השחקנים הכי אהובים בסבב הסנוקר גילה: אני בר מזל שאני בכלל חי, בזבזתי את כל הכסף שהרווחתי בקריירה על סמים, עישנתי קראק בזמן אליפות אירלנד

שחקן הסנוקר ג'ימי ווייט. GettyImages
וידוי קשה. ווייט/GettyImages

כוכב הסנוקר ג'ימי ווייט חשף היום (שני) ב"סאן" שהוא היה מכור לסמים קשים והשתמש בקוקאין ובקראק גם בשיאו כשחקן סנוקר מצליח. ווייט, 52, היה אחד השחקנים הפופולריים בסבב בשנות ה-80 וה-90 בזכות סגנונו ההתקפי. הוא הפסיד בכל שש ההופעות שלו בגמר אליפות העולם - ארבע מהפעמים היו מול סטיבן הנדרי.

עם זאת, כעת מתברר שגם בשיאו ווייט התמודד עם בעיית סמים קשה, שגרמה לו להוציא עד עשרת אלפים ליש"ט בחודש על קוקאין וסמים אחרים. ל"סאן" הוא טען ש"אני בכלל בר מזל שאני חי", והוסיף שהוציא כסף על סמים ש"שווים כמו עשר אליפויות עולם. עוד סיפר שהוא עישן קראק בחדר במלון עם חברו השחקן האירי קירק סטיבנס במהלך טורניר המאסטרס באירלנד.

באוטוביוגרפיה שלו כתב כך: "ג'ימי ווייט... גיבור הסנוקר... האלוף העממי... מכור לקראק. נשמע הזוי, לא? אבל זאת האמת.

"אני חושב שקירק עשה את זה לפניי, אבל אני בן אדם עצמאי ואני לא מאשים אף אחד במעשה טיפשי כמו לעשן קראק. האחריות היא רק שלי".

עוד הודה ווייט שהוא "העיף לרוח" את כל כספי הזכייה שגרף בקריירה המרשימה שלו, שכללה זכיות ב-23 טורנירים, כולל טורניר המאסטרס ב-1984, אליפות בריטניה ב-1992 ושני טורנירי גראנד פרי: "היה לי חשבון בנק אחד, התחלתי לטפטף ממנו כדי לממן את תחביבי הקראק שלי, וגמרתי כל פני שם בתוך שלושה חודשים".

שחקן הסנוקר ג'ימי ווייט. GettyImages
ימיו הגדולים, ימיו הקשים. ווייט לפני גמר אליפות העולם מול הנדרי, בדרך לעוד הפסד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully