וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס מתגעגע: "קשה לנו בלי סוארס וסטארידג'"

מאמן ליברפול על פתיחת העונה הלא משכנעת: "בשנה שעברה הבקענו 101, בערך 80 אחוזים מהם היו קשורים ישירות לסוארס וסטארידג'. ביחד עם ההגעה של השחקנים החדשים, זה דבר שמקשה"

one

ליברפול תתארח מחר (שלישי, 21:45) אצל ריאל מדריד למשחק במסגרת המחזור הרביעי בבית ב' בליגת האלופות, אבל הראש גם בליגה. בניגוד לשנה שעברה, האדומים רחוקים מאוד מהצמרת הגבוהה וביום שבת הם ספגו הפסד רביעי מ-10 משחקים (1:0 לניוקאסל).

אולי הבעיה היא בכיבוש השערים. לואיס סוארס נמכר, דניאל סטארידג' פצוע והמאמן ברנדן רוג'רס אמר: "איבדנו הרבה שערים. בשנה שעברה הבקענו 101, בערך 80 אחוזים מהם היו קשורים ישירות לסוארס וסטארידג'. ביחד עם ההגעה של השחקנים החדשים, זה דבר שמקשה. זה לא מדע טילים. ההתחלה שלנו העונה הייתה קשה, לא אידיאלית. בעזרת עבודה קשה באימונים אפשר להחזיר את הביטחון, וביטחון מוביל בהמשך להצלחות".

מאמן ווסטהאם, סם אלרדייס, התראיין לאחרונה ונקב בשמותיהם של שלושה מאמנים שלטענתו "לא מוכנים לעשות התאמות ושינויים בהתאם ליריבות": ארסן ונגר, מנואל פלגריני ורוג'רס. המאמן הצפון אירי נשאל על כך והשיב: "זה פשוט לא נכון. לאורך התקופה שלי פה ניסיתי לשחק כדורגל בו הקבוצה שולטת בכדור ומחזיקה אותו יותר, אבל היו לנו משחקים בהם התרכזנו בהתגוננות ויציאה מהירה למתפרצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully