וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה לבית הדין: בטלו לטוקורה את האדום

3.11.2014 / 11:31

בקבוצה טוענים: "באיגוד השופטים מודים שגרינפלד טעה וקיפח אותנו בפנדל ובאדום, כבר היו תקדימים בעולם שביטלו הרחקה, אפשר למנוע את העוול הענקי שנעשה לנו"

one

מהלך מעניין של הפועל פתח תקוה. בקבוצה הגישו הבוקר (שני) פנייה לבית הדין העליון של ההתאחדות בבקשה לבטל את הכרטיס האדום שספג אתמול מייקל טוקורה במשחק מול מכבי נתניה.

גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "שבית הדין וההתאחדות יפעילו את ההגיון ויהיו הוגנים ולפחות ייתנו למייקל לשחק. באיגוד השופטים מודים שאוראל גרינפלד טעה וקיפח אותנו גם בפנדל וגם בכרטיס האדום. כבר היו תקדימים בעולם שביטלו הרחקה, וזה הזמן של בית הדין לומר את דברו. את התוצאה של המשחק כבר אי אפשר לשנות, אבל אפשר למנוע את העוול הענקי שעשו לנו".

מייקל טוקורה שחקן הפועל פתח תקוה מורחק. מגד גוזני
הרגע השנוי במחלוקת. טוקורה מורחק/מגד גוזני

בפנייה לבית הדין ולהתאחדות הציגו אנשי פתח תקווה מספר מקרים בהם קופחו העונה על ידי השופטים, בין אם בהרחקת שחקנים ובין אם בפסילת שערים חוקיים של הקבוצה. כמו כן מתעקשים במועדון לפסול את גרינפלד מלשפוט במשחקי הקבוצה.

התסכול והכעס אחרי המשחק אמש מול מכבי נתניה מלווים את השחקנים, שהתקשו להירדם בלילה. חלוץ הקבוצה שחר הירש, שהעלה את קבוצתו ליתרון זמני, נשמע כואב מאוד אמש אחרי המשחק: "זו הרגשה מאוד מתסכלת", אמר הירש שנכנס לכושר הבקעה טוב. "התכוננו כל השבוע אחרי ההפסד להפועל תל אביב בו היינו מצוינים. כבר הובלנו ונראינו טוב. נתניה לא נראתה טוב ואיבדה את העשתונות ופתאום החלטה אחת של שופט הופכת את הכל. אני לא אוהב להתעסק בשופטים, אבל זה כואב. כנראה שהשופט רצה להחזיר לנתניה. אני לא יכול לחשוב על משהו אחר. ההרחקה והפנדל גמרו את המשחק. הליגה העונה כל כך שוויונית. כל קבוצה יכולה לנצח בכל מגרש ולכן כואב לי כל כך הלב".

פתח תקווה תפגוש במחזור הקרוב את הקבוצה החמה בליגה, עירוני קרית שמונה. הירש מכבד אך לא חושש: "קרית שמונה הקבוצה הטובה בליגה אבל אנחנו נבוא ונסתכל להם בעיניים. נעשה את המוטל עלינו ואני מקווה מאוד שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully