וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של קאיודה: "רוצה להבקיע בליגת העל יותר מבלאומית"

3.11.2014 / 9:53

הניגרי של נתניה כבש צמד נגד פתח תקוה: "היו הרבה שמועות על אירופה, אבל כרגע אני רוצה להישאר. אולי בעתיד". אלי שגב לא חזה בהתאוששות של הקבוצה לאחרונה: "חבל שהוא לא כאן"

one

הניצחון אתמול (ראשון) על הפועל פתח תקוה, הוציא את מכבי נתניה לפחות בינתיים מהמשבר של תחילת העונה. בשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה של יוסי מזרחי צברה שבע נקודות מתשע אפשריות ובמועדון קיימת שביעות רצון מהשיפור.

מי שהחמיץ את הריצה היפה הזו הוא אלי שגב. הבעלים לא נמצא בארץ כבר כמעט שבועיים ובמועדון מספרים שברוב הזמן הוא בלונדון, שם הוא מנהל מגעים שונים בעניינים הקשורים לעסקיו באפריקה וגם בניסיונות למצוא עוד חיזוקים כספיים למכבי נתניה. אחד משחקני הקבוצה הצטער אמש ששגב לא היה באצטדיון: "חבל שהוא לא כאן ליהנות משני הניצחונות הביתיים שהיו לנו על בני סכנין והפועל פתח תקוה. אחרי פתיחת העונה הקשה והלחץ הגדול שהיה על המועדון, הוא בטח היה נהנה עם כולם". שגב נמצא בקשר עם חלק מאנשי המועדון והתעדכן במשחקים האחרונים.

חלוץ הקבוצה לארי קאיודה נכנס לכושר הבקעה והוכיח בשני המשחקים האחרונים שליגת העל לא גדולה עליו. הניגרי אמר בסיום: "הליגה הראשונה מאוד מקצוענית והרמה גבוהה מאוד. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו ולהתרגל לזה. היה לי נוח בליגה הלאומית, אבל אני מוכיח שאני מתאים לליגה הראשונה ואני רוצה להבקיע בליגה הראשונה יותר מאשר בליגה השנייה (10 שערי ליגה בעונה שעברה י"ט)".

קאיודה שהצטיין במדי הנבחרות הצעירות של ניגריה בעבר, כבר רשום בפנקסים של לא מעט סקאוטים באירופה. ההערכות הן שמכבי נתניה תמכור אותו בעתיד בסכום נכבד, אולי אפילו כבר בינואר. החלוץ אמר: "היו הרבה שמועות לגביי, אבל כרגע אני לא מעוניין לעזוב. אולי בעתיד אני ארצה להתקדם לאירופה, אם נתניה תשחרר אותי".

במחזור הקרוב תצא נתניה למשחק חוץ בבלומפילד מול מכבי תל אביב והניגרי לא מרים ידיים מראש: "עשינו תיקו מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו ואני חושב שהכול יכול להיות במשחק אחד בבלומפילד".

מי שיש לו לא מעט מניות בניצחון אתמול הוא דיא סבע, שנכנס כמחליף במחצית השנייה ובנה את שער היתרון (1:2) עם מבצע אישי יפה. "היה חשוב לשמור על המומנטום אחרי הנקודות שעשינו מול סכנין ובית"ר. היה לנו כדורגל טוב גם בתחילת העונה, אבל לא הבאנו נקודות", אמר הקשר שהוסיף: "אני משחק בשביל מכבי נתניה וכל עוד יוסי ירצה שאני אתחיל על על הספסל, אני אעלה ואתן מעצמי הכול בכל דקה. אני לא יכול לקבוע כמה דקות מגיעות לי".

בקבוצה יעקבו היום אחר מצבו של עודד גביש, שאושפז אחרי המשחק עם חשש לזעזוע מוח. לקבוצה מספר רב של פצועים והמאמן יוסי מזרחי החליט על יומיים ללא אימונים כדי להתאושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully