וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: המילטון ניצח באוסטין, קרוב לזכייה באליפות

הנהג של מרצדס דהר לניצחון בארה"ב, העשירי שלו העונה והחמישי ברציפות, והפך לשיאן הניצחונות הבריטי. ניקו רוזברג סיים שני, אך הפער גדל ל-24 נקודות כשנותרו שני מירוצים לתום העונה

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצד, פורמולה 1. רויטרס
הנהג הבריטי המצליח בכל הזמנים. לואיס המילטון/רויטרס

לואיס המילטון קרוב לזכייה באליפות העולם בפורמולה 1, אחרי שניצח הערב (ראשון) במירוץ ה-17 של העונה, באוסטין שבארה"ב. היה זה ניצחונו החמישי ברציפות של הבריטי והעשירי בסך הכול העונה, כשהוא הפך לשיאן הניצחונות של בריטניה בכל הזמנים בפורמולה עם 32 כאלה - אחד יותר מנייג'ל מנסל.

לסיום העונה נותרו המירוץ בברזיל וכן המירוץ באבו דאבי, שם יוענק ניקוד כפול של 50 נקודות למנצח. המילטון המוביל ב-24 נקודות יוכל לחגוג זכייה שנייה בתואר, אותו קטף ב-2008.

רוזברג אמנם זינק מהפול פוזישן, אבל המילטון סגר את הפער מהמתחרה הגרמני אחרי כניסה מוצלחת לפיט, ובהקפה ה-25 ביצע את העקיפה הנהדרת, לקול תשואות הקהל. הבריטי לא נתן לדבר לעצור אותו וחצה ראשון את קו הסיום, כשלראשונה בקריירה רשם חמישה ניצחונות רצופים.

המילטון הרוויח 25 נקודות נוספות, בעוד רוזברג שהגיע שני, בפיגור של 4.5 שניות מהמנצח, קיבל רק 18 וראה את הפער צומח. דניאל ריקיארדו מרד בול הצטרף אליהם על הפודיום כשסיים שלישי.

דירוג הנהגים (שני מירוצים לסיום העונה):

1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 316 נקודות
2. ניקו רוזברג (גרמניה, מרצדס) 292
3. דניאל ריקיארדו (אוסטרליה, רד בול) 214

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully