וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פ"ת טוענים: "גרינפלד הבטיח לנתניה בהפסקה שיפצה אותם"

2.11.2014 / 22:18

במלאבס זעמו על השופט שהעניק לנתניה פנדל והרחיק את טוקורה ומתכוונים להגיש נגדו תלונה באיגוד השופטים. המנכ"ל עינב: "יש לנו עדות שמיעה". עודד גביש אושפז עם זעזוע מוח קל

one

מכבי נתניה ניצחה הערב (ראשון) את הפועל פתח תקוה 1:3 בדו קרב העולות החדשות ועלתה אל מעל הקו האדום על חשבון יריבתה. שחר הירש כבש כבר אחרי שתי דקות מטעות של עודד גביש, אבל אוראל גרינפלד נתן לנתניה פנדל והרחיק שלא בצדק את מייקל טוקורה בדקה ה-58. לוי דייק מהנקודה הלבנה וקאיודה השלים צמד מהיר כדי להעניק לנתניה ניצחון חשוב מאוד בתחתית.

בהפועל פתח תקוה מתכוונים לפנות לאיגוד השופטים ולהגיש תמונה רשמית נגד גרינפלד בטענה שהוא נשמע אומר לאנשי נתניה בהפסקה שהוא יודע שהוא קיפח אותם ויחזיר להם על כך במחצית השנייה. מנכ"ל הפועל פתח תקוה יורם עינב אמר בסיום המשחק: "יש לנו עדות שמיעה שאוראל גרינפלד אמר לאנשי נתניה שהוא יחזיר להם במחצית השנייה". גרינפלד מכחיש את הטענות נגדו ואומר כי לא היו דברים מעולם".

עודד גביש שחקן מכבי נתניה מפונה על אלונקה. מגד גוזני
"יבלה" את הלילה בבית החולים. עודד גביש/מגד גוזני

בלם מכבי נתניה עודד גביש אושפז הלילה במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים איכילוב לצורך השגחה אחרי שנפגע בראשו בתחילת המשחק מול הפועל פתח תקווה. גביש נפגע כבר בדקה השנייה מאגרוף ששלח לפניו בטעות שוער הקבוצה אריאל הרוש, שניסה להדוף כדור שבסופו של דבר עשה ממנו שחר הירש את שער היתרון של פתח תקווה. גביש גם נפל כתוצאה מהמכה על כר הדשא וספג חבטה נוספת בראשו. למרות זאת הוא המשיך לשחק, אבל ביקש לצאת בגלל כאב ראש וסחרחורות.

בנתניה נערכו לחילוף, אבל גביש ביקש עוד צ'אנס להמשיך. סמוך למחצית הוא כבר לא יכול היה לעמוד על רגליו, הוחלף ופונה לבית החולים בתל אביב. רופא הקבוצה ד"ר מרסלו פוסניק אשר מלווה את גביש מסר כי בבוקר תתקיים הערכת מצב של צוות הרופאים ולאחריה יוחלט על שחרורו או על המשך אשפוזו לצורך בדיקות רפואיות.

ערן לוי עם לארי קאיודה שחקני מכבי נתניה. מגד גוזני
הכוכבים הגדולים. קאיודה וערן לוי/מגד גוזני

מיד בסיום המשחק התנפלו שחקני הפועל פתח תקוה על גרינפלד וצעקו לעברו: "תתבייש לך. גמרת אותנו. רצית להחזיר להם על הפנדל שלא שרקת במחצית הראשונה והוספת חטא על פשע כשהשארת אותנו בעשרה שחקנים. כל השבוע אנחנו מתאמנים ומתכוננים ואתה בא בשריקה אחת וגומר אותנו". מאמן הקבוצה עידן בר און ומאמן השוערים רפי כהן מיהרו לחצוץ בין גרינפלד לבין השחקנים ובראשם ליאור אסולין וקובי מוסא שהיו עצבניים מאוד וליוו את גרינפלד גם במדרגות לכיוון חדרי ההלבשה.

הבלגאן בין הקבוצות לבין השופט החל כבר בהפסקה. אנשי נתניה שקופחו על ידי גרינפלד שלא שרק לפנדל של טוקורה על קאיודה במחצית הראשונה, תקפו את השופט בצעקות. בפתח תקוה הבינו שגרינפלד יהיה נתון ללחץ גדול במחצית השנייה ויצאו מחדר ההלבשה שלהם כדי להרגיע. קובי מוסא צעק לעבר אנשי נתניה: "תעזבו אותו. אתם מגזימים בתגובה שלכם. אתם לא יכולים לראות מהספסל אם היה פנדל". הדברים של המגן הכעיסו את אנשי נתניה ואחד האנשים צעק לעברו: "תסתום את הפה שלך, אחרת לא תצא מהאצטדיון". מוסא לא נשאר חייב ואמר: "מה אתה חושב שאני איזה ילד שאתה יכול לאיים עליו. הלו, אתה מתבלבל".

האירועים בהפסקה היו כאמור רק המבוא למה שהתרחש במחצית השנייה ובסיום. עודד גביש שהוחלף בדקה ה-35 פונה לבית החולים עם זעזוע מוח קל. עידו לוי סובל ממתיחה בשריר וינסו להכשיר אותו ליום ראשון. בפתח תקווה ירדו מתחת לקו האדום אחרי ההפסד ואחרי הרחקתו של צ'ימזי אמבה במשחק הקודם עוד שחקן סיים משחק בכרטיס אדום. מחר (שני) ינסו בקבוצה לגמור את עניין לירוי צעירי ולמצוא את הערבויות המתאימות כדי להעביר אותו בבקרה. מירקו אורמוש הוחלף בהפסקה אחרי שלא חש בטוב לאורך כל היום ובמחצית הקיא בשירותים.

עוד באותו נושא

מכבי נתניה ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
שוב הפסיד ושוב איבד שחקן. עידן בר און/מגד גוזני

יוסי מזרחי התייחס בסיום להרחקה הלא מוצדקת של טוקורה: "אף פעם לא אדבר על החלטות שיפוט לכאן או לכאן, הדברים מתקזזים. אני צריך להסתכל על הבעיות של הקבוצה שלי - ויש לי בעיות - ולהמשיך הלאה. היום היה לנו בד לאק גדול שעידו לוי ושמעון הרוש לא היו יכולים לשחק וגם המחליפים שלהם, כל הדברים הלכו נגדנו ובסוף הדברים מתהפכים בדקה אחת והכל בסדר. בליגה הזאת הכל יכול לקרות בין מקום 4-5 והלאה, כולם יכולים להיות למעלה וכולם יכולים לרדת ליגה".

ערן לוי: "לא פתחנו את העונה כמו שרצינו. שלטנו ברוב המשחקים אבל החמצנו. אני שמח שהיום הפכנו את התוצאה בבית שלנו, ואנחנו עם הפנים למשחק מאוד חשוב ביום ראשון. אני לא יודע אם קיבלנו מתנה, אלה דברים שקורים בכדורגל. הכי חשוב שניצחנו".

עידן בר און ניסה להימנע מביקורת על גרינפלד: "שיפוט זה חלק מכדורגל, אני בטוח שהשופט לא רצה להכשיל את עצמו. אני האחרון שאעביר ביקורות לשופטים, אני צריך להסתכל על הקבוצה שלי. בהחלט יש תחושת תסכול, לא שיחקנו טוב היום. הכנסנו שער מהיר, עד דקה 60 היינו שווים עוד גול למרות היכולת הלא טובה, אבל זה הכדורגל וצריך להסתכל הלאה. יש לנו מרתון גדול, זאת עונה שלמה ועוד נחווה עליות וירידות בהמשך הדרך.

שער ובישול. ערן לוי חוגג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully