וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "יכול להיות שאפשר לשחק טוב יותר". הלפרין: "משחק הרואי"

הפועל ירושלים חגגה את הניצחון המדהים על מכבי תל אביב. המאמן: "לא ניצחנו בגלל הברקות או תרגילים, אלא בגלל חבורה של גברים". דונטה סמית': "הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד עם מכבי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נכון, ביורוקאפ היא לא הרשימה העונה, אבל אחרי ההצגה המדהימה הערב (ראשון) אי אפשר שלא להגיד בפה מלא: בליגת העל, אין קבוצה עדיפה על הפועל ירושלים. החבורה של דני פרנקו פירקה את אלופת אירופה מכבי תל אביב עם 63:93 מדהים בארנה, כולל ריצה בלתי נתפסת של 2:30 ברבע האחרון, שיפרה את מאזנה ל-0:5, והנחילה לגיא גודס ושחקניו הפסד ליגה ראשון העונה - ועוד איזה הפסד.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אליל. דונטה/ברני ארדוב

"אף אחד לא לוקח אליפות בנובמבר וגם הפועל ירושלים עשתה ניצחון גדול שנה שעברה בנוקיה", אמר דני פרנקו בסיום. "היה משחק יוצא מהכלל שלנו והאנרגיות שקיבלנו מהאוהדים לא גרמה לנו לאבד את קור הרוח והשליטה. בואו נהיה ריאלי, 30 נקודות זה לא הפער בין הקבוצה, אבל היום עשינו את העבודה. אני שמח אבל זו תחילת הדרך ואנחנו רוצים לארח פה גם את אחד המשחקים שיהיו ביוני. הפרמטר שניצח לנו את המשחק זה הנחישות והעקשנות שלנו והגישה שהבאנו מתחילת המשחק. עשינו הרבה דברים שבהרבה משחקים לא עשינו. מכבי היא קבוצת טופ אירופה לכל דבר למי ששכח. הקהל שבר שיא מחוץ לנוקיה והאווירה הייתה מדהימה. הייתה פה אווירה שהיינו רגילים לראות רק במקום אחד בארץ אבל לא מהעונה הזו. רמת האנרגיות שהגענו אליהן זה בזכות הקהל הזה".

"התחזיות לפני המשחק לא היו לטובתנו והוכחנו היום אחרת", הוסיף המאמן. "השחקנים שלנו יצטרכו להראות מעכשיו שהם יכולים להביא את האינטנסיביות הלאה, בשונה ממה שהיה בחלק מהמשחקים בתחילת העונה. לא ניצחנו היום בגלל הברקות או תרגילים גדולים, אלא בגלל חבורה של גברים שנלחמו על כל כדור והביאו הרבה כבוד לאוהדים ביציע. מהיום הראשון שג'וזף ג'ונס וטוני גפני נחתו פה אמרו שהם לא טובים. זה לא פייר גם כלפיהם. זו הקבוצה שיש לנו ולא תראו אנשים אחרים. התפקיד שלי זה גם לנסות להוציא את הכי טוב שאפשר. יכול להיות שהיום היה הכי טוב, אולי אפילו יש יותר טוב".

על המשחק הקרוב ביורוקאפ מול פלויישטי אמר המאמן: "דווקא משחק כזה עם תוצאה כזו זה איזה שהוא מוקש מנטלי שאנחנו צריכים להתמודד איתו. הרומנים הם קבוצה טובה שעשו תוצאות טובות. אין מה להשוות בין קבוצות הליגה לרמה באירופה. באירופה הרבה יותר קשה. מה שעשינו היום בצבע יהיה לנו מאוד קשה לעשות באירופה".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים הביסה 63:93 את מכבי תל אביב. צפו בתקציר

לכתבה המלאה
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
איזה ערב מופלא. פרנקו/ברני ארדוב

דונטה סמית', שסיפק עוד ערב לפנתאון, הוסיף: "רצינו לבוא ולשחק חזק מול האלופים. לא משנה מול מי אנחנו משחקים. מכבי היא קבוצה גדולה והוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד איתה. שיחקנו כדורסל נהדר וזו התוצאה. אני פשוט בא לשחק כדורסל בכל יום. הנענו כדור והגענו לזריקות נוחות וקלענו אותן. בהתחלה הזריקות שלי לא נכנסו וכפיתי זריקות, אבל לאט לאט נכנסתי למשחק הזה".

יותם הלפרין, ששוב חגג ניצחון על האקסית אמר בסיום: "האמת שהמשחק התפתח לא כמו שרוב האנשים האמינו. זה קורה ומברוק גדול לכל מי שהיה בצד שלנו. כמובן שאלו לא הבדלי הרמות בין הקבוצות. אבל אני חושב שעשינו משחק הרואי היום מול מכבי. אני יודע שזו חגיגה שלמה לתקשורת ולקהל, אבל אנחנו צריכים לשמור על פרופורציות. אנחנו כל כך מוקדם בעונה, גם בשנה שעברה הדברים קרו מוקדם ממה שצריך. הערב המשחק הזה נגמר מבחינת כולם, אני מאמין שנפגוש את מכבי עוד הרבה פעמים העונה. מעבר לזה שזה משחק גדול וחשוב לקהל, אין לי שום שמחה מיוחדת לנצח את מכבי".

ג'וזף ג'ונס סיכם: "כולם באו לשחק היום. היה לנו משחק נהדר מבחינה הגנתית. נתנו הכול על המגרש. אני לא רוצה להשוות את עצמי לסופו. הוא שחקן מצוין ואני מנסה לעשות מה שאני יכול. בשבילי זה עוד משחק בלוח הזמנים. זה עוד ניצחון. יכול להיות שיש אנשים שרואים את זה אחרת אבל עבורי זה עוד ניצחון בדרך. האוהדים שלנו היו מצוינים הערב. נתנו לנו אנרגיה מדהימה לאורך כל המשחק. הרבה זמן לא נהנתי לשחק ככה מול קהל כזה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם דרווין קיצ'ן. ברני ארדוב
משחק שלא יישכח עוד זמן רב/ברני ארדוב
כתש את אלופת אירופה. דונטה סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully