וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל מתחה את סרביה, אך הפסידה 26:22

שחקניו של דראגן ג'וקיץ' נתנו פייט ליריבה החזקה, אבל נחלו הפסד שני במוקדמות אליפות אירופה. חן פומרנץ בלט עם תשעה שערים. ג'וקיץ': "החמצנו צ'אנס גדול, אבל אין לי מילה רעה לשחקנים"

חן פומרנץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. ברני ארדוב
תשעה שערים שלו לא הספיקו. חן פומרנץ/ברני ארדוב

נבחרת ישראל בכדוריד מתחה הערב (ראשון) את סרביה החזקה בבית מכבי בראשון לציון, אך בסיומו של משחק דרמטי הפסידה 26:22 במוקדמות אליפות אירופה. עבור המאמן הסרבי של הנבחרת, דראגן ג'וקיץ', היה זה מפגש פיקנטי והוא לא היה רחוק מניצחון על הנבחרת המייצגת את מדינתו ומול כמה שחקנים שהוא עצמו גדול, אך בסופו של יום ישראל כבר עם שני הפסדים, אחרי שהובסה במשחק הפתיחה באיסלנד. הנבחרת מדורגת אחרונה בבית, אותו מוליכה סרביה המושלמת עם ארבע נקודות, כשלמונטנגרו ואיסלנד שתי נקודות כל אחת.

הנבחרת פתחה את המשחק ביתרון 3:5, בזכות יכולת טובה של חן פומרנץ ועומר דבדה בהתקפה, אבל איבודי כדור והחטאות העבירו את המשחק לשליטה של האורחים, שברחו ל-7:13. עד הירידה להפסקה, הצליחה ישראל לצמק ל-13:10, בעיקר הודות לכניסתו של ניב פישלוביץ לשער.

במחצית השנייה חזר גיל יעקב אל בין הקורות, ובסדרת הצלות עשה את העבודה מאחור אפשר לחבריו בהתקפה לצמק ל-14:13. אריאל רוזנטל ועידו טוראל היו המוציאים לפועל, אבל סרביה לא נתנה לנבחרת להשוות והצליחה לברוח ל-16:21. פומרנץ וטל הרשקוביץ' דאגו לעוד קאמבק ישראלי והקטינו כבר ל-21:20 כשנותרו שבע דקות לסיום, אך הסרבים המנוסים שוב ברחו וסגרו עניין עם 22:26.

כבשו לישראל: חן פומרנץ 9 שערים, אריאל רוזנטל ועומר דבדה 3 כל אחד, עידו טוראל, דן נתן וטל הרשקוביץ 2 כל אחד, אלכס סיצ'נקו 1. בשורות הסרבים הצטיין רסטקו סטויקוביץ' עם 7 שערים.

דרגאן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
השחקנים ידעו כמה המשחק חשוב לו. דראגן ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

המאמן דראגן ג'וקיץ' אמר בסיום: "סרביה זו הנבחרת הטובה בבית, עם השחקנים הטובים והמנוסים בבית. הם שיחקו בכל הטורנירים הגדולים, וזה לא קל לשחק נגדם עם חוסר הניסיון שלנו. הכול היה בסדר, ורק לצערי היו דקות רבות ששיחקנו לאט מדי. היה לנו בלקאאוט במחצית הראשונה, אבל חזרנו משש הפרש ונלחמנו עד הסוף. החמצנו צ'אנס גדול, אבל אין לי מילה רעה לשחקנים שלי. הם נתנו הכול. עמד מולנו שוער מצוין, כשגם השוער שלנו היה נהדר. היו לנו החטאות, אבל אני מקווה שיהיה טוב. אני מסופק מכך שההגנה שלנו עצרה אותם עד הדקות האחרונות על 21-22 שערים, וזה לא משהו מובן מאליו מול הכוכבים האלו. אין לנו מקשרים גבוהים כמו שלהם, ואנחנו צריכים לנצל ולהבקיע יותר מהצדדים. עם אבישי סמולר, אני יודע שהתוצאה של המשחק הזה הייתה אחרת".

השוער גיל יעקב: "בראש ובראשונה אני שמח שעשינו פה מלחמה אמיתית בשביל דראגן. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה היה חשוב בשבילו, וכמובן בשבילנו. אני באופן אישי שמח מאוד, כי הוא זרק אותי למים חזרה רק בשבת. אני בטוח שהקהל נהנה הערב, כי נתנו הכול עד הטיפה האחרונה והיא כנראה זו שהייתה חסרה. כולם אמרו וכתבו שנקבל בראש, אבל נתנו את הלב והנשמה. חן פומרנץ, הקפטן שלנו, הוא בדיוק הדוגמא. הוא היה מפורק ממכה שנתנו לו, אבל הוא לא השאיר כלום למשחק הבא והבקיע 9 שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully