וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של סכנין בסכנת ביטול. באומן: "התנהלות שכונה"

לוואלה! ספורט נודע כי למרות ההתרעות החוזרות, הקבוצה לא הודיעה היכן תארח את מכבי פתח תקוה ולכן המשחק בסכנה. יו"ר המנהלת: "לא נקבל התנהגות כזו. חבל ועצוב שכך הם בחרו לנהוג"

one

קיום המשחק הקרוב של בני סכנין, ביום שני מול מכבי פתח תקוה, מוטל כעת בספק, כך נודע לוואלה! ספורט. אחרי סאגת משחק הבית מול עירוני קרית שמונה, אז בסופו של דבר נקבע כמה שעות לפני השריקה שסכנין תארח באצטדיון בעכו, במנהלת הליגה טוענים שבקבוצה כבר היו אמורים להודיע היכן יארחו. בסכנין מנסים לפתור את בעיות התאורה ושוקלים את המגרשים בקרית שמונה ובחיפה (סמי עופר) כאלטרנטיבות, אבל במנהלת עשויים להודיע על ביטול המשחק ובכך להחריף את המתיחות בין הצדדים.

יו"ר המנהלת יורם באומן היה נחרץ: "הגיע הזמן שהקבוצה מסכנין תבין שלא תתקבל יותר התנהלות 'שכונה'. חבל ועצוב שכך בחרו לנהוג מנהיגי הקבוצה".

איזי שירצקי בעלי עירוני קרית שמונה (שמאל) יחד עם מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
המתיחות תימשך. מוחמד אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

בהודעה של המנהלת נמסר: "למרות האירועים המביכים שחווינו טרם משחקה האחרון של קבוצת בני סכנין מול עירוני קרית שמונה ואי אישור אצטדיון דוחא, שבה ופנתה המנהלת לקבוצת בני סכנין על מנת להסדיר את נושא האצטדיון החלופי. בשל הרצון להימנע ממקרה דומה ולקראת משחקה הביתי הקרוב של קבוצת בני סכנין שייערך במסגרת המחזור הבא של ליגת Winner ביום שני ה – 10.11.2014 מול קבוצת מכבי פתח תקוה, התבקשה קבוצת בני סכנין להעביר את הודעתה בדבר האצטדיון החלופי לא יאוחר מהיום, יום ראשון בשעה 10:00.

"מנהלת הליגה תמשיך לפעול על מנת לקיים את המשחקים באופן רציף, אך יחד עם זאת לאור התעלמות הבוטה של בני סכנין מלוחות הזמנים, קיים חשש לקיום המשחק האמור.

"עד לרגע זה לא נמסר המקום בו תשחק בני סכנין את משחקייה הביתיים העונה, דבר המעמיד בסכנה את קיום המשחק וזאת לאור הזמן הנדרש מראש להודעה למועצת ההימורים, זכייני שידור, משטרה, הנהלת איצטדיון אוהדים וכו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully