וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופורמולה: ירין שטרן סיים את העונה עם שני פודיומים

הנהג הישראלי תפס את המקום השלישי בשני המירוצים האחרונים, ודורג בסיום העונה במקום החמישי הכללי: "זו עונת השיא בקריירה שלי. אני לא עוצר כאן ואמשיך לעבוד קשה עד שאגיע לפורמולה 1"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונת שיא. ירין שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירין שטרן, נהג הפורמולה הישראלי, סיים את צמד המירוצים האחרונים בסבב היורופורמולה עם הישג אדיר של שני פודיומים, ובסך הכול דורג במקום החמישי בדירוג הכללי של העונה.

במירוץ הראשון שטרן קבע את זמן ההקפה המהירה ביותר מבין כל הנהגים. הוא זינק מהמקום השלישי לאחר מקצה דירוג מצוין וניהל מירוץ אגרסיבי עם מספר נהגים שבמהלכו אף נדחף מחוץ למסלול על ידי אחד הנהגים. את המירוץ סיים במקום השלישי. התנופה של המריוץ הראשון בשבת נמשכה גם במירוץ השני היום, כאשר שטרן זינק מהמקום השלישי. כבר בהקפה הראשונה הוא נקלע לקרבות עם האלוף המכהן, סנדי סטוביק. אחרי שתי הקפות מאתגרות, ירין הצליח לעבור את האלוף ולפתוח ממנו פער תוך כדי שהוא מצמצם את הפער על המקום השני. את המירוץ סיים שוב במקום השלישי.

ירין שטרן סיכם: "עונת 2014 היא עונת השיא בקריירה שלי, הכוללת שישה פודיומים ומקום חמישי בדירוג הכללי. זאת הייתה עונה מאתגרת עבורי כי במקביל התגייסתי לצבא, ולמרות החששות ועם המון נחישות הצלחתי להישאר תחרותי ואני גאה בתוצאה הסופית. כמובן שאני לא עוצר כאן ואמשיך לעבוד קשה עד שאגיע לפורמולה 1. אני רוצה להודות למשפחתי, לקבוצת West-tec והתומכים שלי בארץ על העידוד והתמיכה שבלעדיהם לא הייתי מגיע לאן שהגעתי".

נוכח העונה המצוינת של שטרן, קבוצות רבות הביעו עניין לצרף אותו לשורותיהם. הנהג הצעיר ניצל את הסבב האחרון גם לפגישות עם נציגים של מספר קבוצות מובילות ודן איתם על המשך עתידו המקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירין שטרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully