וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: אנדראה פטקוביץ' זכתה בטורניר סופיה

הגרמנייה, המדורגת 17 בעולם שתשחק בגמר גביע פדרציה בסוף השבוע הקרוב, זכתה בתואר שלישי שלה ב-2014 עם 6:1, 4:6, 3:6 על פלביה פנטה, המדורגת 15

אנדראה פטקוביץ' טניסאית גרמנייה. AP
תואר שלישי ב-2014. פטקוביץ'/AP

טורניר ה-WTA האחרון של 2014, טורניר האלופות בסופיה, ננעל הערב (ראשון) עם המפגש המסקרן בין אנדראה פטקוביץ' הגרמנייה המדורגת 17 בעולם לפלביה פנטה (15). פטקוביץ', שעברה כמה שבועות לא קלים לאחר שהפסידה, נפצעה ובכתה בטורניר לינץ באוסטריה ולאחר מכן הודחה גם מלוקסמבורג בסיבוב הראשון, רשמה זכייה בתואר חמישי בקריירה שלה עם 6:1, 4:6, 3:6 על פנטה. פטקו, שהשיגה ארבעה אייסים ונזקקה לשעתיים ועוד עשר דקות, זכתה בתואר שלישי השנה אחרי שזכתה גם בבאד גשטיין באוסטריה ובצ'רלסטון בארצות הברית. אגב, פטקוביץ' צפויה לשחק בגמר גביע פדרציה בסוף השבוע הקרוב, כך שהיא עשויה לזכות בתואר נוסף ב-2014.

פטקוביץ' פתחה את המשחק רע ונשברה כבר במשחקון הראשון והשלישי ונקלעה לפיגור 4:0. לאחר מכן היא עוד הצליחה לשמור על ההגשות שלה ולצמק ל-4:1, אבל האיטלקייה המנוסה והמצוינת שמרה על ההגשות שלה ושברה כדי לסגור את המערכה הראשונה עם 1:6 אחרי 37 דקות בלבד. המערכה השנייה הייתה שונה כשהגרמנייה משיגה שבירה כבר במשחקון הראשון, ולאחר מכן שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות עד סוף המערכה, בה ניצחה פטקו 4:6. פנטה פתחה את המערכה השלישית עם שבירה ועלתה ל-0:2, אבל הגרמנייה שברה מיד לאחר מכן וחזרה ל-2:2 ובסופו של דבר גם הכריעה את המערכה עם 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully