וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 1:2 את לאנס, הפער בפסגה: 4 נק'

שבוע לפני הקלאסיקו מול פריס סן ז'רמן, הקבוצה של מרסלו ביילסה ניצחה 1:2 את לאנס והגדילה שוב את יתרונה. בורדו רביעית אחרי 1:2 על טולוז, 8 דקות לשכטר ב-1:1 של נאנט בדרבי מול ראן

ניקולא אנקולו שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
ועכשיו, פ.ס.ז' מחכה. ניקולא אנקולו חוגג/רויטרס

שבוע לפני הקלאסיקו מול פריס סן ז'רמן, מארסיי הגדילה הערב (ראשון) את יתרונה בפסגה בחזרה לארבע נקודות, אחרי שגברה 1:2 בסטאד ולודרום על ההרכב הצעיר של לאנס. בורדו עלתה למקום הרביעי עם 1:2 ביתי על טולוז, נאנט ואיתי שכטר (נכנס בדקה ה-82) סיימו ב-1:1 מול ראן בדרבי.

מארסיי - לאנס 1:2

המוליכה עמדה במבחן האחרון לפני הביקור בפארק דה פראנס והגדילה את הפער מפריס סן ז'רמן שוב לארבע נקודות. הבלם ניקולא אנקולו כבש במשחק בית שני ברציפות עבור מארסיי, כשהיה במקום כדי לנגוח לרשת בדקה ה-10 אחרי כדור קרן. אלא שלאנס לא נבהלה ובדקה ה-31 מסר פאבלו צ'באריה לבלגי בפטיסט גיום, שהשתחרר מרוד פאני ובעט כדור חד פנימה. שער בכורה לילד בן ה-19 בליגה הצרפתית הראשונה. אנדרה פייר ג'יניאק, שהכה ביום חמישי את חברו לקבוצה בריס ג'ה ג'ג'ה, פתח בהרכב ובדקה ה-60 בישל את שער הניצחון לפלוריאן תובאן, שמ-12 מטרים ירה לרשת הגבוהה. לצערו של מרסלו ביילסה, הוא איבד בדקה ה-76 את אלכסיס רומאו, שהורחק ויחסר מול פ.ס.ז', כמו אנדרה איוו וז'רמי מורל המוצהבים. למזלו, סטיב מנדנדה רשם הצלה גדולה בדקה השישית של תוספת הזמן ומנע שוויון דרמטי.

בפטיסט גיום שחקן לאנס חוגג שער. רויטרס
שער הבכורה שלו לא הספיק ללאנס. בפטיסט גיום/רויטרס

בורדו - טולוז 1:2

ארבעה ימים אחרי שניצחה אותה 1:3 בחוץ בגביע הליגה, בורדו השלימה דאבל על טולוז ועלתה למקום הרביעי. המארחת חיכתה לדקה ה-52 כדי לשבור את הקרח, כשדווקא הבלם הוותיק מארק פלאנוס המתין בקורה הרחוקה וניתב נגיחה של תומא טורה אל הרשת. שער ליגה ראשון של פלאנוס מאז מרץ 2012, אך לצערו הוא נפצע במהלך והוחלף. דייגו רולאן המצוין הכפיל בדקה ה-63, כשהסרבי אלכסנדר פשיץ' רק צימק בחלוף חמש דקות.

נאנט - ראן 1:1

אחרי הצמד שכבש בגביע הליגה, איתי שכטר הסתפק הפעם בשמונה דקות כמחליף, כשקבוצתו לא הצליחה לנצח את הדרבי ופספסה הזדמנות לחזור למקום הרביעי. פדרו הנריקה העלה את ראן ליתרון בדקה הרביעית, אחרי שסיים מתפרצת קטלנית שהחלה עם עקב של השוער בנואה קוסטיל. סילבן ארמן, שזכה עם נאנט באליפות ב-2001, היה חתום על שער עצמי בדקה ה-21 שסידר לאקסית שלו נקודה.

דייגו רולאן שחקני בורדו חוגגים. רויטרס
ישמחו לקבל את טולוז כל יום. דייגו רולאן והחברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully