וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך ניצחה 1:3 את הופנהיים

הסייחים עדיין לא מנוצחים בכל המסגרות העונה ונצמדו לוולפסבורג במקום השני. פטריק הרמן כבש צמד ובישל אחד לאנדרה האן. פרייבורג ניצחה 0:1 בקלן והורידה את דורטמונד מתחת לקו האדום

אנדרה האן שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
הרכש מאוגסבורג ממשיך לפרוע שטרות. האן/GettyImages

המחזור העשירי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים, שהשלימו את המחזור. בדרך כלל מתקיימים שני משחקים בלבד ביום ראשון בבונדסליגה, אבל בשל מחזור הגביע בשבוע שעבר התקיימו היום שלושה. במשחק המסקרן ביותר, שגם פתח את יום המשחקים, הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך - הקבוצה היחידה בגרמניה שעדיין לא הפסידה במשחק רשמי העונה - לנצח יריבה לצמרת כשרשמה 1:3 ביתי על הופנהיים. פרייבורג ניצחה 0:1 בחוץ את קלן והורידה את דורטמונד אל מתחת לקו האדום, פאדרבורן המפתיעה ניצחה 1:3 את הרטה ברלין.

פטריק הרמן שחקן מנשנגלדבאך (שמאל) עם אנדרה האן. GettyImages
עדיין בלתי מנוצחים העונה. הרמן והאן חוגגים/GettyImages

מנשנגלדבאך - הופנהיים 1:3

הסייחים המשיכו בעונה הנהדרת שלהם. הקבוצה של לוסיאן פאברה, שחוגג היום את יום הולדתו ה-57, ניצחה 1:3 את הופנהיים ושמרה על המקום השלישי עם 20 נקודות, כמו וולפסבורג השנייה וארבע מתחת למוליכה באיירן מינכן. הופנהיים, שהייתה צמודה אליה ערב המחזור, נותרה רביעית עם 17 נקודות. בשבוע הבא, ואחרי משחק החוץ בליגה האירופית מול אפולון לימאסול, תצא גלדבאך למשחק חוץ קשה מול בורוסיה דורטמונד.

גלבאך עלתה ליתרון כבר בדקה ה-12 כשהגבהה מצוינת של פטריק הרמן מצאה את אנדרה האן, שבעט מהאוויר פנימה את ה-0:1. הופנהיים הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-30 כשכדור עומק של סטיבן צובר מצא את אנתוני מודסט, שנותר לבד מול יאן זומר והכניע אותו כדי לקבוע 1:1. השוויון הזה החזיק מעמד שתי דקות בלבד ועד שמסירת רוחב של אנדרה האן מצאה את הרמן, שבעט בנגיעה אחת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:2. השלישי של הסייחים הגיע בדקה ה-52 כשבעיטה חופשית של הווארד נורדטבייט לא נהדפה טוב מספיק על ידי אוליבר באומן והרמן היה הראשון להגיע אל הכדור החוזר ולבעוט אותו פנימה כדי לקבוע 1:3.

משחקים נוספים:
פאדרבורן - הרטה ברלין 1:3
לפאדרבורן: מרווין בקאלרוז (28), אליאס קאצ'ונגה (52), אלבן מחה (76), להרטה: סלומון קאלו (41)

קלן - פרייבורג 1:0
לפרייבורג: ולדימיר דארידה (50)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully