וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו הפתיעה את מילאן עם 0:2 בסן סירו

כריסטיאן ספאטה המחליף כבש שער עצמי ונכשל גם בשער השני, בערב עגום של הרוסונרי מול הקהל הביתי. סמפדוריה עלתה למקום השלישי בזכות 1:3 על סמפדוריה, אודינזה הפסידה 4:2 לגנואה

פאולו דיבאלה שחקן פאלרמו כובש מול דייגו לופס שוער מילאן. GettyImages
ניצחון גדול לפאלרמו. פאולו דיבאלה כובש/GettyImages

המחזור העשירי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם הפתעה גדולה, כשהעולה החדשה פאלרמו ניצחה 0:2 בסן סירו את מילאן של פיליפו אינזאגי. סמפדוריה המצוינת ניצחה 1:3 את פיורנטינה, קייבו וססואלו נפרדו ב-0:0, כמו גם טורינו ואטאלנטה. גנואה ניצחה 2:4 את אודינזה בחוץ.

כריסטיאן ספאטה שחקן מילאן (באדום) כובש שער עצמי. רויטרס
ערב עגום. כריסטיאן ספאטה כובש שער עצמי/רויטרס

מילאן - פאלרמו 2:0

בדצמבר 2009 הגיעה פאלרמו לסן סירו וניצחה 0:2 את מילאן, בשורותיה נכנס אז פיליפו אינזאגי כמחליף. כמעט חמש שנים אחרי, אינזאגי חווה הפסד זהה כמאמן. הרוסונרי ידעו שניצחון ביתי יקפיץ אותם למקום השלישי, אבל איבדו את אלכס בגלל פציעה ומחליפו כריסטיאן ספאטה גרם הרבה יותר נזק מאשר תועלת.

בדקה ה-23 הוא הכניע את דייגו לופס כשהתעופף ונגח כדור לשערו הוא. הבלם הקולומביאני היה בהלם ופאולו דיבאלה ניצל זאת אחרי שלוש דקות. החלוץ הארגנטינאי ניצח את ספאטה במירוץ אל הכדור, ניער אותו וברגל שמאל כבש שער יפה. דווקא פאלרמו הייתה קרובה יותר להגדיל את התוצאה, כשמנגד גם כניסתו של סטפן אל שעראווי לא עזרה למילאן המאוכזבת. הפסד 600 בתולדות הרוסונרי בסרייה A.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני סמפדוריה חוגגים. GettyImages
חזרו לנצח. סמפדוריה/GettyImages

סמפדוריה - פיורנטינה 1:3

הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' התאוששה אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון. סמפדוריה ניצחה 1:3 את פיורנטינה וטיפסה אל המקום השלישי בטבלה עם 19 נקודות. הקבוצה מפירנצה במקום העשירי בלבד עם 13.

הקבוצה הביתית כבשה את הראשון בדקה ה-27 לאחר שאנג'לו פאלומבו דייק מהנקודה הלבנה לאחר שאלברטו אקווילאני ביצע עבירה ברחבה. סמפדוריה עלתה ל-0:2 בדקה ה-43 כשהפעם הכובש היה לוקה ריצו שעשה דריבל יפה. האורחת הצליחה לצמק בדקה ה-45 ומעט לפני הירידה למחצית כשקרן של בורחה ואלרו מצאה את סטפן סאביץ', שנגח פנימה את ה-1:2. זה היה מעט מידי עבור פיורנטינה, שספגה את השלישי בדקה ה-78, כשהפעם הכובש היה אדר, שכבש מתוך הרחבה.

משחקים נוספים:

אודינזה - גנואה 4:2
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (1), סילבן וידמר (41), לגנואה: ג'ובאני מרקזה (21), יאגו פאלקה (24), אלסנדרו מאטרי (54), יוראי קוצקה (87).

קייבו - ססואלו 0:0

טורינו - אטאלנטה 0:0

אוהדי סמפדוריה. GettyImages
אוהדי סמפדוריה חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully