וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: קרע חלקי במפשעה לגיא דיין

2.11.2014 / 14:11

הקשר ייעדר בשני המשחקים הקרובים, ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה אחרי פגרת הנבחרת. חילוקי דעות במו"מ עם לירוי צעירי: זה "לא אמור לפוצץ את העסקה"

one

קשר הפועל פתח תקוה גיא דיין עבר הבוקר (ראשון) בדיקת אולטראסאונד שגילתה כי הוא סובל מקרע חלקי במפשעה. דיין, שהחמיץ את משחק קבוצתו נגד הפועל תל אביב ביום חמישי וייעדר גם הערב נגד מכבי נתניה, יחמיץ גם את המשחק בשבת נגד עירוני קרית שמונה. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל חיפה שיתקיים אחרי פגרת הנבחרת.

בתוך כך, נמשכים המגעים עם הקשר לירוי צעירי. בצוות המקצועי של המועדון מאוד רוצה לראות את צעירי בהרכב כבר הערב נגד נתניה, אבל הקשר עדיין לא חתם על החוזה ונכון לשעות הצהריים לא נראה שהוא יוכל להירשם בזמן בהתאחדות ולשחק. בין צעירי ובין פתח תקוה התעוררו חילוקי דעות על פרטים קטנים בפגישה שנערכה בבוקר, אבל כדברי הקשר: "זה לא אמור לפוצץ את העסקה. אני מעריך שאהיה שחקן הפועל פתח תקוה אחרי שהדברים הקטנים יסתדרו".

הבלם צ'ימזי אמבה יחמיץ את המשחק בנתניה בשל הכרטיס האדום שספג ביום חמישי. המאמן עידן בר און התלבט בימים האחרונים בין סקו קונדה, ריף פרץ ועומר שרעבי. ליאור אסולין שחוזר מהרחקה אמור לחזור להרכב על חשבון גיא דיין.

גיא דיין שחקן הפועל פתח תקוה מול רחמים צ'קול שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
תקופה מחוץ למגרשים. גיא דיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully