וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "ראינו הלילה כוכב ענק ואת היורש הטבעי שלו"

מאמן גולדן סטייט נפעם משיא הקריירה של תומפסון (41 נקודות), שניצח בדו קרב האישי את קובי בריאנט: "הוא יהיה השוטינג גארד הטוב בליגה". וגם: הצלילה המדאיגה של הלייקרס

קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
ההשוואות מתחילות לצוץ. תומפסון וקובי/GettyImages

לא עברו 48 שעות מאז שקליי תומפסון קיבל חוזה מקסימום של 70 מיליון דולר לארבע עונות, וכבר הלילה (בין שבת לראשון) הוא הוכיח לגולדן סטייט עד כמה זה הצעד היה מוצדק. הצלף הנהדר, שפתח העונה בכושר מפלצתי, תפר שיא קריירה של 41 נקודות מול הלייקרס והוביל את הווריורס ל-104:127 קליל על הלייקרס האומללים. תומפסון, ששיא הנקודות הקודם שלו (38) הושג גם כן מול הלייקרס בעונה שעברה, ניצח בנוקאאוט את הדו קרב האישי בעמדת השוטינג גארד מול קובי בריאנט, והצליח לסחוט מחמאות נדירות.

"זה היה מאבק בין כוכב בהתהוות לבין השוטינג גארד הכי טוב ב-15 השנה האחרונות בליגה. הסופרסטאר הגדול והיורש שלו. היה פשוט כיף לראות את זה", אמר מאמן גולדן סטייט סטיב קר. בעידודו של קר, תומפסון מתכוון לשנות את סגנון המשחק שלו, וכבר הודיע כי "אני רוצה להיות הרבה יותר יעיל. כולם יודעים שאני קלע טוב מרחוק, אבל אני צריך להגיע יותר לטבעת וליצור יותר מצבי קליעה למי שסביבי".

GettyImages

הלילה הוא לא רק קלע באחוזים נפלאים (14 מ-18 מהשדה, 5 מ-7 לשלוש), אלא גם הלך תשע פעמים לקו. "בתחילת הקריירה קליי היה לוקח הרבה מדי זריקות קשות. כיום הוא מתעקש רק על זריקות טובות", הוסיף קר.

קובי, שסיים את הדו קרב עם 28 נקודות משל עצמו, שיבח גם כן את המצ' אפ שלו. "אני שופט את קליי לפי מה שאנשים לא רואים - העבודה הקשה, האקסטרה באימונים, השעות הנוספות באולם. במובן הזה, הוא קצת כמוני. הוא נשאר עד מאוחר כדי לעבוד על המשחק ועל הגוף שלו. יש לי הערכה עצומה לשחקנים מסוגו".

למרות המחמאות שחילק, קובי לא מצליח לעצור את המפולת של הלייקרס. החבורה מ-LA ספגה הפסד רביעי רצוף וירדה למאזן 4:0 - פתיחת העונה הגרועה ביותר מאז 1957. אם לא די בכך, הלייקרס הובסו כמעט בכל המשחקים, והפסידו בהפרש כולל של 68 נקודות - עוד "הישג" שלא נרשם מאז העונה ההיא ב-1957, בה הלייקרס עוד שיחקו בכלל במינסוטה.

"אתה לא יכול למצמץ מול גולדן סטייט. אם אתה לא מרוכז לשנייה, הם הורגים אותך מבחוץ. אנחנו חייבים להשתפר. צריך להישאר מרוכזים במשך כל שלבי המשחק. אם נתרכז, נתחיל לנוע בכיוון הנכון".

עוד באותו נושא

תומפסון וקרי חגגו על הלייקרס, הת'אנדר ניצחו ללא ווסטברוק

לכתבה המלאה
קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
הלייקרס בדרך לשפל היסטורי? קובי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully