וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל הפך רשמית לשחקן חופשי. הת'אנדר הפצועים יחתימו אותו?

אף קבוצה לא הרימה את הרכז הישראלי מרשימת הווייברס, ודאלאס תיאלץ לשלם את מלוא שכרו. מספר פרשנים הזכירו את אוקלהומה סיטי ואינדיאנה החבולות כאופציות עבורו

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
יש סיכוי שהם ישתפו פעולה? גל מקל ורוי היברט/AP

זהו זה. יומיים חלפו מאז חתכה דאלאס מאבריקס את הרכז הישראלי שלה, גל מקל, לטובת החתמתו של שחקן הקבוצה בעונת האליפות, ג'יי ג'יי בראה. כיוון שאף קבוצת NBA אחרת לא הרימה את מקל מרשימת הווייברס, הוא כעת הפך באופן רשמי לשחקן חופשי. כמו כן, המאבריקס יהיו מחויבים עכשיו לשלם לו את שכרו לשתי העונות הקרובות: 816,482 דולר העונה ו-947,276 אלף דולר בעונה הבאה.

אלכס קנדי, כתב "Basketball Indisers" תהה האם אוקלהומה סיטי היא היעד הנכון עבור מקל והאם הקבוצה צריכה לחשוב על האופציה שלו. גם קווין צימרמן מ-"SB Nation" הזכיר אותו בהקשר של סגנית אלופת המערב. הת'אנדר איבדו עוד לפני העונה את קווין דוראנט לתקופה של כחודש וחצי ובמשחק מול לוס אנג'לס קליפרס, בלילה שבין חמישי לשישי, גם את ראסל ווסטברוק, ששבר את ידו וייעדר לפחות חודש.

באופן כללי, לת'אנדר יש רק שמונה שחקנים בריאים, כאשר גם הגארדים ג'רמי לאמב ואנתוני מורו פצועים בין היתר ומי שפתח הלילה כרכז בניצחון על דנבר היה סבסטיאן טלפייר, כך שייתכן ומדובר באפשרות ריאלית עבור מקל. גארד נוסף שיש לקבוצה הוא אנדרה רוברסון.

עוד קבוצה שסובלת ממכת פציעות היא אינדיאנה, שגם היא הוזכרה כאופציה קיימת בנוגע למקל. רודני סטאקי, שהגיע לקבוצה העונה, סובל מפציעה ברגל והדקות שלו מוגבלות והגארד היחיד בקבוצה שבריא במאת האחוזים הוא דונלד סלואן. מלבד מקל, גם אקס מכבי תל אביב וויל ביינום, כמו גם איש סמית'.

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully