וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "ייקח לסיטי המון זמן להגיע לרמה של יונייטד"

ההולנדי לוחמני לקראת הדרבי (15:30, ספ'1): "ברור שאנחנו קבוצה גדולה. זו שאלה מגוחכת". וגם: איך בת הזוג של חלוץ סיטי, סרחיו אגוארו גרמה לו כמעט ללכת מכות עם מגן יונייטד, מרקוס רוחו

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הולך בדרכו של פרגוסון. ואן חאל/GettyImages

אחד הדברים שהרחיקו יותר מכל את דייויד מויס ממנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה היה הציטוט שלו לפני הדרבי מול סיטי, בו אמר שהתכולים הם הקבוצה שיונייטד צריכה לשאוף להידמות לה. האוהדים זעמו על המשפט התבוסתני הזה וכעת, המנג'ר החדש של יונייטד, לואי ואן חאל, החליט לתקן את המעוות, רגע לפני שהדרבי הגדול של העיר מגיע (15:30, ספורט 1 ו-HD).

לאחר שהבוס של סיטי, מנואל פלגריני, הצהיר שהתוצאות האחרונות מעמידות את קבוצתו במקום הראשון בעיר, ואן חאל נשאל האם הקבוצה שלו עדיין יכולה להיחשב כגדולה, למרות שחטפה בעונה שעברה 4:1 ו-3:0 מהסיטיזנס וראתה את היריבה העירונית מניפה את התואר בפעם השנייה בשלוש שנים. ההולנדי השיב: "ברור שאנחנו קבוצה גדולה. זו שאלה מגוחכת. יש לנו יותר אוהדים ברחבי העולם מאשר סיטי ויותר עוקבים ברשתות החברתיות. גם באיירן מינכן, ברצלונה וריאל מדריד הן הכי גדולות במדינות שלהן. ייקח למנצ'סטר סיטי המון זמן להגיע לרמה הזו". הדברים הללו הזכירו לרבים את המילים של אלכס פרגוסון, שמיד לאחר הזכייה הדרמטית של סיטי באליפות ב-2012 אמר: "ייקח להם עוד 100 שנה להשיג אותנו".

יונייטד מגיעה לדרבי כשהיא רק במקום השמיני בטבלה ואחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה. יחד עם זאת, ניצחון יקפיץ אותה למרחק נקודה אחת בלבד מסיטי, שיושבת במקום השלישי, אבל לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. סיטי לקחה חמישה מששת הדרבים האחרונים בליגה.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי לאחר שכבש רביעייה. Shaun Botterill, GettyImages
הולך להיות סוער במיוחד. אגוארו/GettyImages, Shaun Botterill

* סרחיו אגוארו ומרקוס רוחו ייאבקו היום משני עברי הדרבי. וייאבקו זו אכן ההגדרה המדויקת. השניים הם אומנם חברים לנבחרת ארגנטינה והיו יחד בסגל שהגיע לגמר המונדיאל, אבל חברים מחוץ למגרש הוא הדבר האחרון שאפשר להגיד על השניים. השבוע ביטל אגוארו באופן פתאומי את הגעתו לאירוע שנערך באחד מבתי הספר של מנצ'סטר לאחר ששמע שרוחו יגיע אף הוא למקום. הסיבה לכך, על פי ה"מירור" נעוצה באירוע שאירע במונדיאל, לאחר הניצחון על ניגריה.

רוחו הזמין בסיום המשחק לחדר ההלבשה את חברו, הזמר הארגנטינאי המפורסם, אסקייאל "אל פולקו" (הפולני) קווירקאלוק. אלא שאותו קווירקאלוק הוא גם האקס של קרינה טחאדה, בת הזוג של אגוארו (שהתגרש לפני כשנתיים מג'אנינה, בתו של דייגו מראדונה). על פי הדיווח ב"מירור", אגוארו זעם לאחר שראה בחדר ההלבשה את קווירקאלוק ואנשי הנבחרת נאלצו להרחיק אותו מהמקום ולמנוע ממנו להסתער על הזמר ועל רוחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully