וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית: בבאר שבע יחדדו את הנהלים לגבי בועטי הפנדלים

2.11.2014 / 7:36

שלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו התווכחו לפני הפנדל המכריע מול עכו, שחקנים מספרים: אלישע לוי הורה מהספסל לארבייטמן לבעוט. ברדה: "אני לא מרוצה. צריך ללמוד לנצח גם בכוח"

one

בהפועל באר שבע ציפו אתמול (שבת) לעלות, לפחות באופן זמני, למקום הראשון, אבל הקבוצה הסתפקה ב-1:1 מול הפועל עכו. בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת במשחק, וייתכן שאלישע לוי יערוך מספר שינויים לקראת המחזור הבא. בין היתר, נשקלת האפשרות להחזיר את אובידיו הובאן לעמדת הקשר האחורי, ושינוי נוסף בחלק הקדמי.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
מי נתן את ההוראה? אלישע/אדריאן הרבשטיין

הסיפור המרכזי אתמול עסק בשלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו. החלוץ נראה זועם לאחר שלא קיבל אפשרות לבעוט את הפנדל (אותו כבש הקשר), אבל מתברר כי מאחורי הסיפור הזה עומדת החלטה של המאמן אלישע לוי שלא כובדה עד הסוף.

"אלישע צעק מהספסל ששלומי ארבייטמן בועט", סיפר אחד מהשחקנים שהיו בקרבת המאמן, "אבל מאור לקח את הכדור וכנראה לא שמע. שלומי כעס, כי הפנדל הזה היה חשוב לו. הוא רצה לכבוש מחזור שלישי ברציפות".

בעקבות העניין הזה, בבאר שבע מתכוונים לחדד את הנוהל לגבי בועטים. נראה כי לוי יבחר שני בועטים מרכזיים, והשחקנים יצטרכו להיות קשובים להוראות מהספסל. בבאר שבע אמרו אתמול: "בוזגלו לא עשה שום דבר בכוונה. הקבוצה מאוד חשובה לו. כשהוא לקח את הכדור ראו כמה הוא נחוש, ולכן אף אחד לא התווכח. זה בוודאי לא גלש לעימות".

עוד באותו נושא

יו"ר הפועל עכו לאליניב ברדה: "אתה ליצן"

לכתבה המלאה
אליניב ברדה הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"חזרנו מפיגור, ובמשחק לא הכי טוב שלנו יצרנו הזדמנויות". ברדה/אדריאן הרבשטיין

"אני לא יכול לומר שאני מרוצה", אמר הקפטן אליניב ברדה. "באר שבע לא יכולה לצאת מרוצה ממשחק שהיא לא מנצחת, אבל חזרנו מפיגור, ובמשחק לא הכי טוב שלנו יצרנו הזדמנויות".

הקפטן הוסיף: "אם היינו עולים ליתרון ראשונים, אני מאמין שהיינו מנצחים. אחרי הגול השתלטנו על המשחק, עכו הלכו אחורה והקשו עלינו. גם גורש היה טוב. לא חושב שהייתה לנו בעיה עם ריכוז, אנשים השקיעו, אבל היינו פחות טובים וזה קורה בפעם השניה. צריך ללמוד מזה וללמוד לנצח גם בכוח".

ברדה נשאל האם הוא מסכים שמכבי תל אביב נראית אחרת מול הקבוצות הקטנות. "אני מסכים", ענה, "אבל מכבי תל אביב זאת מכבי תל אביב, אני אתייחס אלינו. צריך ללמוד לנצח".

בימים הקרובים ינסו בבאר שבע לפתור את סאגת הארכת החוזים של דובב גבאי ויוסף אבו לאבן.

חמדי סליחי וסוארס נפרדו כידידים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully