וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל עכו לאליניב ברדה: "אתה ליצן"

רוני פרטוש הקניט את חלוץ הפועל באר שבע בסיום ה-1:1 על רקע הפנדל שסחט. ברדה בתגובה: "לא מתייחס". אלישע לוי: "התיקו משקף. אנחנו מאוד יציבים". חרזי: "החלטות השיפוט היו 10:90 לבאר שבע"

one

הפועל באר שבע נאלצה להסתפק הערב (שבת) בתיקו 1:1 במשחק החוץ שלה מול הפועל עכו. המארחת עלתה ליתרון לאחר שאמיר אבו ניל כבש מעמדת נבדל בדקה ה-60, אולם כעבור 12 דקות זכתה באר שבע לפנדל שביעי בארבעה מחזורים ומאור בוזגלו ניצל אותו ועם בעיטה מושלמת לחיבורים קבע חלוקת נקודות. הקבוצה של אלישע לוי מאבדת שתי נקודות יקרות במאבקי הצמרת.

בסיום המשחק אירעה תקרית כאשר יושב ראש הפועל עכו, רוני פרטוש, כינה את ברדה "ליצן", כשהוא טוען שחלוץ באר שבע סחט את הפנדל בצורה לא הוגנת. גם בלם עכו יובאנוביץ' טען שברדה היה זה שהחזיק את היד שלו וכפה את הפנדל. ברדה נשאל על התקרית ואמר בשידור הטלוויזיה: "לא מתייחס".

אלישע לוי סיכם: "התיקו משקף. המחצית השנייה שלנו הייתה הרבה יותר טובה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, זה מאכזב, אבל התוצאה צודקת. הסכנה הכי גרועה של ספורטאי זה כשהוא מרגיש טוב. אנחנו תמיד משתדלים לתת הכול, אבל באיזשהו שלב ראיתי את חוסר הריכוז ולכן עשינו חילופים. חזרנו למשחק, נקודה אחת, הולכים הלאה. איבדנו נקודות, אבל אנחנו מאוד יציבים ואני מקווה שנדע לחזור למסלול של ניצחונות".

על שלומי ארבייטמן, שכעס מכיוון שלא נבחר לבעוט את הפנדל, אמר המאמן: "מותר לו לא לאהוב, יש פה אחד שמחליט מי בועט. המאמן הוא זה שמחליט. אנחנו לא קובעים מראש, יש כאן הרבה בועטים טובים. אני מחליט ואין תירוצים".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
לא מאוכזב, לא מרוצה. לוי/אדריאן הרבשטיין

אליניב ברדה הוסיף: "שיחקנו כדורגל פחות טוב מאשר מול מכבי חיפה, אבל עדיין הגענו למספיק מצבים כדי לנצח. יצרנו המון הזדמנויות. הצד הטוב הוא שגם במשחק פחות טוב, הצלחנו להוציא נקודה, אפילו שאיבדנו שתיים. אני מצדיק את הפנדל. הוא תפס אותי מאחור והוריד אותי לדשא. זו הייתה החלטה טובה של השופט. אם היינו מצליחים להבקיע ראשונים היינו מצליחים לנצח. אחרי מכבי תל אביב לא הצלחנו לנצח את רעננה ועכשיו אחרי מכבי חיפה לא הצלחנו מול עכו, אבל זה חלק מהכדורגל".

מאמן עכו, אלון חרזי, אמר בסיום: "אכזבה גדולה. אני חושב שהיינו טובים, אמנם לא ניצלנו את כל המצבים, אבל סגרנו יפה ואני חושב שבאר שבע כמעט לא הגיעו למצבים במשחק. חבל שאנחנו נופלים על הדברים הקטנים, החלטות שנויות במחלוקת, נקרא לזה כך. אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל היום ההחלטות היו 10:90 לטובת באר שבע. כשהיה ספק, לא היה ספק. קבוצה שמקבלת כל כך הרבה פנדלים, אני לא חושב שיש לזה תקדים. אולי שיקול דעת היה משאיר אותנו במשחק. איבדנו שתי נקודות יקרות, אבל אני מרוצה מהשחקנים. מבחינתי, יצאנו לדרך חדשה במחצית השנייה מול מכבי תל אביב. הייתה המשכיות ביום רביעי והיום, אנחנו בגרף של עלייה. כרגע המטרה הושגה חלקית, אנחנו מקווים להיות יותר תכליתיים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל עכו והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
חמדי סליחי וסוארס נפרדו כידידים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully