וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: מאטס הומלס ייעדר למשך שישה שבועות

הקפטן של סגנית האלופה נפצע בהפסד 2:1 לבאיירן. גווארדיולה על המשחק: "מרוצים מאוד", לבנדובסקי: "היה משחק לא קל בשבילי". קלופ: "שיחקנו טוב רק במחצית הראשונה"

מאטס הומלס בלם דורטמונד (שוכב על הדשא). רויטרס
חוסר המזל שוב מכה בדורטמונד. הומלס/רויטרס

באיירן מינכן ניצחה הערב (שבת) 1:2 את בורוסיה דורטמונד, במסגרת המחזור העשירי בבונדסליגה. הבווארים נקלעו לפיגור לאחר נגיחה נהדרת של מרקו רויס (31), אבל השלימו את הקאמבק בזכות שער של רוברט לבנדובסקי מול האקסית (72) ופנדל מוצלח של אריאן רובן (86), שכבש שער שביעי בשבעת המשחקים האחרונים שלו מול BVB.

"כמובן שאנחנו מרוצים מאוד", אמר מאמן באיירן פפ גווארדיולה בסיום המשחק, "שיחקנו נהדר במחצית השנייה, הרבה מחמאות לקבוצה ולשחקנים. פרנק ריברי, שנכנס כמחליף, עזר לנו מאוד. הוא הראה את העוצמה שלו באחד-על-אחד מול נוון סובוטיץ'. במחצית הראשונה הצלחנו למצוא פתרונות בזכות צ'אבי אלונסו, ואני מקווה שתמיד נוכל למצוא פתרונות למצבים כאלה".

רוברט לבנדובסקי, שכבש את שער השוויון מול האקסית, אמר: "זה לא היה משחק קל, במיוחד לא לי. מה שחשוב הוא שהוצאנו את שלוש הנקודות. במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב כל כך ובמחצית השנייה כמה דברים השתנו כמו שתכננו".

ג'רום בואטנג: "באופן כללי, שיחקנו טוב, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. היינו צריכים לכבוש יותר שערים. דורטמונד קבוצה חזקה. באופן כללי, אנחנו מרוצים מההופעה שלנו, במיוחד במחצית השנייה".

בצד המפסיד, אם ההפסד לא היה מספיק גרוע לדורטמונד, אז גם הגיעה הבשורה על עוד פציעה ממנה סובלת הקבוצה בעונה רוויית הפציעות הזו. מאטס הומלס, בלם נבחרת גרמניה שנפצע והוחלף במחצית על ידי נוון סובוטיץ', נפצע בקרסול וייעדר למשך שישה שבועות. יצויין כי הומלס פתח את העונה עם פציעה ונעדר למשך מספר שבועות כשרק לאחרונה הוא חוזר להרכב ומקבל בחזרה את סרט הקפטן.

יורגן קלופ התייחס למשחק ואמר: "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד, הראינו מה באנו לעשות ומה יכולנו לעשות. כמו כן, הראינו מגוון מרשים מאוד, היינו גמישים בסגנון המשחק וייצרנו מצבים מצוינים. עלינו ל-0:1 ואולי עם קצת יותר תעוזה, יכולנו להגדיל את התוצאה. במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב, הסתמכנו יותר על כדורים ארוכים, זה הוביל לשני השערים שספגנו".

סוקרטיס אמר: "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה והצלחנו להוציא לפועל את כל מה שתכננו. אחרי המחצית בקושי לחצנו ואז באיירן הכניסה למגרש את פרנק ריברי, והוא עזר לה מאוד. אנחנו חייבים להמשיך להאמין בעצמנו ובכך שנצא מהמצב הזה".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
מבסוט. גווארדיולה/GettyImages

קבוצה שנמצאת במומנטום נהדר היא וולפסבורג. הזאבים רשמו ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות עם 0:4 גדול בשטוטגרט, כשאיבן פרישיץ' כובש צמד, קווין דה ברוין המצוין מבשל שניים ומרשית אחד ואפילו רובין קנוחה הבלם הצעיר חוגג שער. הקבוצה של דיטר הקינג במקום השני עם 20 נקודות.

"הקהל לא התחרט שהגיע למשחק", אמר הקינג בסיום, "גם אם היינו כובשים חמישה או שמונה שערים זה היה הגיוני מאוד כי שני הקווים ההתקפיים שלנו היו מצוינים. הראינו יעילות גבוהה וברגעים החשובים באמת, כי לשטוטגרט היו כמה הזדמנויות מסוכנות ואז הצלחנו לכבוש את ה-0:2. אחרי שעשינו את ה-0:3 היה לי ברור שהקבוצה שלי תיקח את שלוש הנקודות".

עוד באותו נושא

גרמניה: באיירן מינכן חזרה מפיגור ל-1:2 על בורוסיה דורטמונד

לכתבה המלאה
איבן פרישיץ' שחקן וולפסבורג. GettyImages
לוהטים. שחקני וולפסבורג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully