וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו בביקורת חריפה על אוהדי צ'לסי: "כמו לשחק באצטדיון ריק"

צ'לסי ניצחה בשיניים, מוריניו נגד האווירה בסטמפורד ברידג': "קשה לנו לשחק בבית". ונגר מרוצה מאלכסיס, שכבש צמד שני ברציפות: "יש דמיון בינו לבין סוארס". ליברפול הפסידה, רוג'רס: "זה לא עובד לנו כרגע"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
"היו לנו דקות טובות". מוריניו/GettyImages

שבוע אחרי ששמטה שתי נקודות מול מנצ'סטר יונייטד בשל שער של רובין ואן פרסי בדקה ה-94, חזרה צ'לסי לנצח. זה הלך קשה, אבל הבלוז עשו את שלהם עם 1:2 על קווינס פארק ריינג'רס כשאוסקר כובש את הראשון ואדן הזאר מדייק מהנקודה הלבנה אחרי פנדל מפוקפק מאוד. הקבוצה של ז'וזה מוריניו שמרה על הפער בפסגה מסאות'המפטון השנייה על ארבע נקודות.

"הקבוצה שלי לא שיחקה טוב מספיק או כמו שאני ציפיתי לפחות", אמר מוריניו בסיום, "היו לנו דקות של כדורגל טוב, אבל לא באופן עקבי. אני מרוצה מהנקודות והרגשתי שהגיע לנו להוציא אותן, אבל לא שיחקנו טוב. גם במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב מאוד. היו לנו דקות טובות שהסתיימו אחרי השער הראשון, ואז דקות טובות שהתחילו אחרי השער שלהם".

כמו כן, מוריניו יצא בביקורת חריפה על אוהדי צ'לסי. "כולם יודעים כמה אי מרגיש מחובר למועדון ולאוהדים, אבל כרגע זה קשה עבורנו לשחק בבית, בגלל שלשחק כאן זה כמו לשחק מול אצטדיון ריק. הקבוצה משחקת כאילו זה משחק שקט ורך בבית. ככה קשה לנו להשיג התחלה חזקה למשחקים. הסתכלתי מסביב והיום, וזה נראה היה ריק, אבל ברור שהאצטדיון היה מלא באנשים. זה היה מתסכל".

דידייה דרוגבה אמר: "אני חושב שהיתרון שלו בצמרת מראה ומעיד על תחילת העונה המצוינת שלנו. יש לנו איכות ואנחנו מנסים לשלוט במשחקים, גם אם היום לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו בסטמפורד ברידג'. השגנו את שלוש הנקודות ואנחנו עדיין מתקדמים בליגה".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
"לחצנו טוב על היריבה והגברנו את הלחץ". ונגר/GettyImages

ארסנל רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי בכל המסגרות, כשניצחה 0:3 את ברנלי בבית. אלכסיס סאנצ'ס, שכבש צמד במחזור שעבר ב-0:2 על סנדרלנד, כבש צמד נוסף כשקאלום צ'יימברס הוסיף אחד. התותחנים עלו למקום מוכר מאוד מבחינתם, המקום הרביעי עם 17 נקודות אחרי עשרה משחקים.

ארסן ונגר התייחס ליכולת המצוינת של אלכסיס סאנצ'ס והדימיון בינו לבין לואיס סוארס: "יש דימיון ביניהם. שניהם יכולים לשחק עם הכדור, הם זריזים מאוד, הולכים קדימה לעבר השער. יש הרבה קווי דימיון בין סאנצ'ס לסוארס. סאנצ'ס מתקדם, צובר ביטחון והוא מתחיל להבין את חבריו לקבוצה הרבה יותר טוב. השער שהוא כבש בנגיחה הראה שהוא לוחם רחוב. זה שער שהוא יותר תוצאה של נחישות ותשוקה מאשר משהו מיוחד מבחינה טכנית".

על המשחק עצמו אמר הצרפתי: "לחצנו טוב על היריבה והגברנו את הלחץ במחצית השנייה. לאט לאט התחלנו להגיע ליותר מצבים וזה הפך להיות קל כשעלינו ל-0:2". על הקאמבק של תיאו וולקוט אחרי עשרה חודשים: "זה טוב שיכולתי להעניק לו 12 או 13 דקות כשהמשחק היה כמעט גמור. זה טוב שקבלת ההחלטות והתנועה שלו טובים - הוא פשוט צריך עוד דקות משחק".

עוד באותו נושא

תקצירי המחזור העשירי בליגה האנגלית

לכתבה המלאה
ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. GettyImages
"נקווה לקצת מזל בהמשך העונה". רוג'רס/GettyImages

ליברפול נראתה רע והפסידה 1:0 לניוקאסל, זה היה ההפסד הרביעי של המייטי רדס מתחילת העונה. "זה לא עובד בשבילנו כרגע", הודה מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס, "נקווה שיהיה לנו קצת יותר מזל בהמשך העונה ואז הביטחון בשלישי האחרון של המגרש יגדל. עשינו טעות וזה עלה לנו במשחק. זו האכזבה הגדולה ביותר. אם אתה לא יכול לכבוש שערים כדי לנצח, אתה חייב לוודא שלא תספוג לפחות. עד השער שספגנו, היינו יציבים מאוד מבחינה הגנתית".

רונאלד קומאן מאמן סאות'המפטון. GettyImages
מבסוט מהחיים. קומאן/GettyImages

הקבוצה הלוהטת בפרמיירליג היא לא צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, ארסנל או אחרות, אלא דווקא סאות'המפטון. הקבוצה של רונלד קומאן רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 0:1 בחוץ על האל סיטי. המאמן ההולנדי התייחס לשער של ויקטור וואניימה ואמר: "זה היה שער פנטסטי, מדהים. הוא שיחק נהדר היום. לקבוצה יש מוטיבציה גבוהה וזה גורם לעבודה להיות קלה יותר. ביצענו הרבה שינויים בסגל בקיץ, אבל הבאנו שחקנים טובים והם התאקלמו מהר מאוד. אני גאה מאוד כי זה אומר גם הרבה עלי כמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully