וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדוריד פוגשת בראשון את סרביה, ג'וקיץ': "תהיה חגיגה"

הנבחרת תארח לראשונה (19:30, בית מכבי) בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה במפגש שיהיה פיקנטי במיוחד עבור המאמן, שהודה: "כשהוגרלנו מולם אמרתי לעצמי: 'למה שוב?'. זו נבחרת נהדרת שעברה שינויים"

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד. איגוד הכדוריד,
קרב לא פשוט מחכה להם. שחקני הנבחרת/איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד קיימה אתמול (שישי) אימון ראשון מאז התבוסה שספגה באיסלנד ולקראת המפגש מחר (ראשון, 19:30, בית מכבי) נגד סרביה במוקדמות אליפות אירופה. לקראת המשחק הפיקנטי עבור דרגאן ג'וקיץ', הזמין המאמן הסרבי שלושה משחקני הפועל ראשון לציון - השוער ניב פישלוביץ ושחקני הפינה טל הרשקוביץ ועוז חממי. גם השוער גיל יעקב מבני הרצליה הצטרף לאימונים והלילה יקבע ג'וקיץ' את הסגל הסופי.

השוער אלדר שיקלושי, שנפגע בעת שהורחק בהתנגשות בקפטן האיסלנדי, ייעדר כנראה מהמשחק החשוב ביום ראשון, שיהיה משחק הבית הראשון בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת קיימה אמש ערב גיבוש עם בנות הזוג של השחקנים והערב תקיים אימון מסכם לקראת ההתמודדות.

הסרבים נחתו הלילה עם סגל מרשים למדי שבו נמצאים גם שחקנה של קיל הגרמנית מארקו וואין וכוכבה של וושפארם, מומיר איליץ'. בסגל הסרבי יש שחקנים רבים שמשחקים בליגת האלופות. הסרבים ניצחו במשחק הראשון שלהם את מונטנגרו 21:25, כאשר דרקו ג'וקיץ' כבש שבעה שערים כמו וואין. הסרבים ביצעו שינוי לפני מספר חודשים כאשר דיאן פריץ' מונה למאמן במקום ולאדן מאטיץ' שהתפטר.

דרגאן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
"הזדמנות להזמין את האוהדים שלנו ובכלל את כל מי שאוהב ספורט לראות את המשחק הזה". ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

מי שעבורו זה בהחלט לא משחק רגיל הוא מאמנה הסרבי של נבחרת ישראל דראגן ג'וקיץ', שאמר: "אני יכול לשתף שלאחר ההגרלה אמרתי לעצמי: 'למה שוב?'. פגשתי כבר לפני עשר שנים עם נבחרת מקדוניה את סרביה, ואני זוכר שאלו היו משחקים קשים מאוד עבורי. גם במועדון שלי לשעבר (הכוכב האדום בלגרד) וגם בנבחרת הצעירה של סרביה הייתי שותף לבחירה של חלק מהשחקנים שנמצאים עדיין בנבחרת הלאומית - ווקוביץ', ניקצביץ' לדוגמה, אנשים מצוות האימון כמו פריץ', ז'ליקוביץ', ספאסוביץ' היו שחקנים שלי. חלקם קולגות ויריבים, וזה בהחלט מרגש לראות אותם בצד השני. זה החיים של מאמן, וכאשר המשחק מתחיל כל אחד מאיתנו יילחם כדי לנצח.

"סרביה זו באמת נבחרת נהדרת שעברה שינויים", הוסיף המאמן. "מה שבטוח: זו תהיה חגיגה של כדוריד והזדמנות ייחודית לחובבי הכדוריד המקומיים לראות כמה מכוכבי הכדוריד הגדולים ביותר ברגע זה. זה באמת הזמן להזמין את האוהדים שלנו ובכלל את כל מי שאוהב ספורט לראות את המשחק הזה, ואני אומר: 'בואו נהנה יחד'". באיגוד הכדוריד החליטו לגבות 20 שקל בלבד לכרטיס למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully