וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' ניצחה 1:2 את לוריין, אניימה עצר פנדל

האלופה נותרה בלתי מנוצחת, בזכות שערים של קבאני ובאהבק. שבוע לפני הקלאסיקו מול מארסיי, הפער צומק זמנית לנקודה, כשגם ליון צמודה אחרי 1:3 בניס. אניימה הדף פנדל ב-1:1 מול סנט אטיין

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
מסתדר בלי זלאטן. אדינסון קבאני/רויטרס

בצרפת סופרים את הימים לקראת הקרב הגדול בין פריס סן ז'רמן למארסיי ביום ראשון הבא, והערב (שבת) צימקה האלופה את הפער מהמוליכה לנקודה בלבד. פ.ס.ז' ניצחה 1:2 את לוריין ותקווה למעידה מחר של מארסיי מול לאנס. גם ליון קראובה אחרי 1:3 בניס, בעוד ליל וסנט אטיין נפרדו ב-1:1 כשווינסנט אניימה עצר פנדל דרמטי. בתחתית: קווין בריגו סידר למונפלייה 0:2 על האקסית אוויאן, שירדה למקום האחרון בעקבות ניצחונה של גנגאן 0:1 על באסטיה. פלורן מאלודה כבש בפנדל בתוספת הזמן והעניק למץ 2:3 דרמטי על קון.

לוריין - פריס סן ז'רמן 2:1

כשבוע לפני הקלאסיקו מול מארסיי, פריס סן ז'רמן ידעה לחזור מפיגור וצימקה זמנית את הפער מהפסגה לנקודה בלבד. לורן בלאן, שעדיין חסר את זלאטן איברהימוביץ' הפצוע ונאלץ להסתדר גם ללא דויד לואיז, החליט להשאיר על הספסל את בלס מטוידי ומרקו וראטי לקראת המשחק הקרוב בליגת האלופות. זה עלה לו ביוקר בהתחלה, כשלוריין השתלטה על מרכז השדה ובדקה ה-42 גם כבשה. ג'ורדן איוו הכניס כדור בצד שמאל למגן הפורטוגלי רפאל גריירו, שמזווית קשה כבש את הראשון שלו בליג 1.

בנג'מין לקומט מנע מהאלופה להשוות, אך רק באופן זמני, עד שאדינסון קבאני כבש מקרוב בדקה ה-60 והראה כי למד את הלקח כשחגג עם יריות לכיוון הדשא. שתי דקות לאחר מכן נכנסו וראטי וז'אן כריסטוף באהבק, שבדקה ה-68 שיתפו פעולה והכריעו את המשחק. האיטלקי שלח כדור גאוני לבאהבק הצעיר, שהוכיח שוב את נחיצותו כשעקף את השוער ומזווית קשה מצא את הרשת. זלאטן יכול להיות רגוע.

וינסנט אניימה שוער ליל. GettyImages
לקח פנדל גדול. וינסנט אניימה/GettyImages

ניס - ליון 3:1

למרות השער של הבן, קלוד פואל הפסיד לאקסית שניצבת במקום השלישי ומפגרת בשתי נקודות אחרי מארסיי. גרגואר פואל, שהחל את דרכו במחלקת הנוער של ליון כשאביו אימן את הקבוצה הבוגרת, שמע שוב את אוהדי ניס שורקים בוז בכל נגיעה שלו, אבל השתיק אותם עם שער נהדר בדקה ה-51 - שערו הראשון בקריירה הבוגרת. ליון רצתה משחק שמיני ללא הפסד, והשיגה את השוויון עם סטיד מלבראנק הוותיק בדקה ה-64, לפני שאלכסנדר לקאזט השלים מהפך בדקה ה-80 וחתם עם השני שלו בתוספת הזמן.

ליל - סנט אטיין 1:1

המארחת, שלא ניצחה לאורך כל חודש אוקטובר, המשיכה לאכזב גם בכניסה לנובמבר ונפרדה בתיקו מול נציגה צרפתית נוספת בליגה האירופית. מיכאל פריי, הרכש השוויצרי בן ה-20 שהגיע מיאנג בויז, פתח בהרכב וכבש שער בכורה בדקה ה-16, אחרי ניסיון ראשון כושל של מרקוס לופס הפורטוגלי. אלא שסנט אטיין חזרה עם שער של מקס גראדל בדקה ה-60, והשוער סטפן רופייה שמר על התוצאה כשעצר פנדל של דיבוק אוריגי בדקה ה-72. גראדל יכול היה להפוך את התוצאה, אבל וינסנט אניימה התעלה ועצר פנדל שלו בדקה ה-85.

מץ - קון 2:3
למץ: מודיבו מאיגה (10 ו-50), פלורן מאלודה (90 בפנדל). לקון: ז'אן קאלבה (65), בנגאלי קויטה (83)

מונפלייה - אוויאן 0:2
למונפלייה: קווין בריגו (32), אנתוני מונייה (90)

גנגאן - באסטיה 0:1
לגנגאן: גיום ז'ילה (32, עצמי)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully