וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר לאחר 2:6, 3:6 על קיי נישיקורי

הסרבי השיג נקמה ביפני על ההפסד בחצי גמר אליפות ארצות הברית מוקדם יותר השנה ועשוי לזכות בתואר המאסטרס 1,000 ה-20 בקריירה שלו. בגמר מחכה לו מילוש ראוניץ', שניצח את תומאש ברדיך

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. GettyImages
גמר מאסטרס שני בקריירה. ראוניץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' עלה הערב (שבת) לגמר טורניר המאסטרס 1,000 בפריס. הסרבי, המדורג מספר אחת בעולם, ניצח בצורה מרשימה 2:6, 3:6 את קיי נישיקורי היפני (7) תוך שעה ועוד שתי דקות. מבחינת נולה מדובר גם בסוג של נקמה מתוקה לאחר שהיפני ניצח אותו בחצי גמר אליפות ארצות הברית השנה. בגמר יפגוש דג'וקוביץ' את מילוש ראוניץ', כשניצחון יהיה ה-600 בקריירה שלו, והוא יצטרף בכך ללייטון יואיט ודויד פרר שהגיעו ל-600 ניצחונות ב-2014. כמו כן, נולה יכול לרשום את הזכייה בתואר המאסטרס ה-20 בקריירה שלו ושלישי בברסי.

על ידי הניצחון על נישיקורי, הגדיל דג'וקוביץ' את הפער מרוג'ר פדרר בדירוג ל-910 נקודות במאבק על סיום השנה במקום הראשון בעולם. אגב, הניצחון על נישיקורי היה ה-26 ברציפות של נולה באולם. נישיקורי יתנחם בכך שהניצחון על דויד פרר ברבע הגמר הבטיח לו את הכרטיס לטורניר גמר השנה בלונדון.

מוקדם יותר, כאמור, עלה מילוש ראוניץ' לגמר. הקנדי בן ה-23, המדורג במקום העשירי בעולם, ניצח 3:6, 6:3, 5:7 את תומאש ברדיך הצ'כי, המדורג חמישי בעולם. הקנדי, שניצח את רוג'ר פדרר בחצי הגמר, עלה לגמר מאסטרס 1,000 שני בקריירה שלו.

גמר המאסטרס 1,000 הקודם והיחיד בקריירה של ראוניץ' היה בשנה שעברה במונטריאול, שם הפסיד לרפאל נדאל. "הייתה לי מוטיבציה גדולה להבטיח את מקומי בטורניר גמר הסבב בלונדון ואני שמח שלא הייתה לי נפילה מנטאלית אחרי הניצחון על פדרר והבטחת המקום", אמר הקנדי, "הצבתי בפני עצמי לחץ גדול כדי להגיע מוכן מנטאלית ופיזית למשחק. רציתי מאוד לנצח במשחק היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully