וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הפסד לנאתכו וצסק"א מוסקבה במשחק העונה ברוסיה

הקשר וקבוצתו נכנעו בבית 1:0 לזניט סנט פטרסבורג (חאבי גרסיה, 7), שפתחה פער של שבע נקודות בפסגת הטבלה. דמארי הובס באוסטריה, 90 דקות לדאבור בהפסד גראסהופרס לבאזל של סוזה

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
הפעם זה לא הלך. נאתכו/GettyImages

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות במשחק העונה שנערך ברוסיה היום (שבת), אולם קבוצתו צסק"א מוסקבה רשמה הפסד ביתי מאכזב 1:0 מול זניט סנט פטרסבורג. בעקבות הניצחון, שנערך במסגרת המחזור ה-12, פתחה זניט יתרון של שבע נקודות על פני צסק"א בפסגת הטבלה. את השער היחיד במשחק כבש בספרדי חאבי גרסיה מקרוב לאחר ערבוביה ברחבה, כבר בדקה השביעית.

* בירם כיאל לא שותף ב-0:1 של סלטיק על אינברנס במחזור ה-12 של הליגה הסקוטית. ג'ון גידטי המשיך להפציץ וכבש את שער הניצחון עבור הבויז. ניר ביטון לא נכלל בסגל. סלטיק אגב, הוגרלה לקרב גדול מול ריינג'רס בחצי גמר גביע הליגה הסקוטי. הדרבי חוזר.

* עומר דמארי שיחק 90 דקות, אבל קבוצתו אוסטריה וינה ספגה תבוסה ביתית כואבת, 3:0 מול שטורם גראץ במחזור ה-13 בליגה האוסטרית.

* הבלם טל בן חיים שיחק 90 דקות, קבוצתו צ'רלטון סיימה ב-1:1 ביתי מול שפילד וונסדיי במחזור ה-15 בצ'מפיונשיפ האנגלית.

* ציריך, ללא אבי ריקן הפצוע, הפסידה במפתיע 3:2 בבית לנועלת הטבלה לוצרן ואיבדה את הפסגה בליגה השוויצרית לבאזל של פאולו סוזה.

בהמשך היום:

* עוד בשוויץ, מונס דאבור שיחק 90 דקות בהפסד 2:0 של גראסהופרס מול פ.צ. באזל של פאולו סוזה. גאשי וגונסאלס כבשו לאלופה שעלתה לפסגה בעקבות ההפסד של ציריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully