וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': שער שני לאבירם ברוכיאן בקטמון, מרמורק הפסידה

הקשר כבש גם במשחקו השני, הפעם עם פנדל מדויק, לפני שעוז צבאג נתן לירושלמים 1:2 בדקה ה-87 בדלית אל כרמל. אחרי השבוע הסוער, מרמורק נוצחה 2:0 על ידי אשקלון, שעלתה לפסגה בדרום

שחקן הפועל קטמון ירושלים, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
שתיים משתיים. ברוכיאן/ברני ארדוב

המחזור השביעי בליגה א' מגיע לסיומו היום (שבת) עם שלושה משחקים. בראשון מביניהם, הפועל קטמון גברה 1:2 בחוץ על מכבי דלית אל כרמל וברחה מעט מהתחתית אחרי פתיחה חלשה של העונה.

אבירם ברוכיאן מצא את הרשת בפעם השנייה במדי קבוצתו החדשה (בשני משחקים) והעלה את הירושלמים ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-25. אמיר נאסר אל דין איזן למקומיים, שתי דקות לפני ההפסקה, אבל בדקות הסיום מיקו ממן הכריע את המשחק ונתן לקטמון שלוש נקודות יקרות. דלית אל כרמל פספסה הזדמנות להעפיל למקום הראשון במחוז הצפוני.

גם עירוני נשר פספסה הזדמנות לתפוס את הפסגה הצפונית, אחרי 0:0 בחוץ עם גבעת אולגה. לנשר 15 נקודות, כמו הפועל חדרה המוליכה שנהנית מהפרש שערים עדיף.

בדרום, הפועל מרמורק התארחה אצל הפועל אשקלון אחרי השבוע הסוער בכיכובם של אייל גולן וחנן עדני, ולמרות ההסדר אליו הגיעו וחזרת השחקנים המפוטרים, הקבוצה מרחובות הפסידה 2:0 למוליכת המחוז. יובל נעים חיכה לדקה ה-80, אז דייב פינטו העלה את אשקלון ליתרון. אוהד אדלשטיין המוכשר חתם עם השני בחלוף דקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully