וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי של מנצ'סטר מגיע: "צריך להתרכז בטקטיקה ולא ברגשות"

האלופה סיטי מארחת את יונייטד (ראשון, 15:30, ספורט 1 ו-HD) ושתיהן מקוות לחזור לנצח סופסוף. התכולים יהיו בלי דויד סילבה ופרנק למפארד הפצועים, השדים האדומים ללא רדאמל פלקאו

מחזור 10מחצית02/11/2014
מנצ'סטר סיטי
    0
      מנצ'סטר יונייטד
      ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) מול וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
      הדרבי מגיע. קומפני מול רוני/GettyImages

      המשחק המרכזי של המחזור העשירי בפרמיירליג יפגיש מחר (ראשון, 15:30, ספורט 1 ו-HD) באצטדיון איתיחאד בין מנצ'סטר סיטי למנצ'סטר יונייטד בדרבי הגדול של העיר.

      שתי הקבוצות קצת צולעות. הסיטיזנס לא ניצחו מאז ה-1:4 הגדול על טוטנהאם עם הרביעייה של סרחיו אגוארו. הם רשמו 2:2 מאכזב בליגת האלופות אצל צסק"א מוסקבה ואז הפסידו בליגה 2:1 אצל ווסטהאם ובגביע הליגה 2:0 בבית מול ניוקאסל.

      השדים האדומים מגיעים אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה, שעצרו אותם שוב והם רק במקום השמיני בטבלה ערב המחזור. יונייטד חילצה 2:2 אצל ווסט ברומיץ' במשחק בו הייתה צריכה לנצח ואז הצילה נקודה מול צ'לסי משער של רובין ואן פרסי בדקה ה-94.

      דויד סילבה ופרנק למפארד פצועים ולא ישחקו אצל סיטי, בעוד רדאמל פלקאו עוד לא התאושש מהפציעה שלו ולא יהיה בסגל של לואי ואן חאל. בשנים האחרונות סיטי שלטה ברוב המפגשים בין הקבוצות, בעיקר בעונה שעברה, אז היא הביסה את יונייטד פעמיים, 1:4 בבית ו-0:3 בחוץ, כשיאיא טורה נותן הצגה. בסך הכול, התכולים ניצחו בחמישה מששת מפגשי הליגה האחרונים.

      ואן חאל אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשמעת וטקטיקה, לא ברגשות שהמשחק הזה מביא איתו. ברור לכולנו שזה משחק עם אמוציות ואנחנו לא רוצים לקבל בו כרטיס אדום שישאיר אותנו בנחיתות מספרית".

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully