וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מצפה לשיא: "מפת השערים" של מסי ומחמאות מקאפלו

הפרעוש צריך שני שערים מול סלטה ויגו כדי להפוך לגדול כובשי הלה-ליגה, ובספרד מתכוננים: "למסי יש פגישה עם הגורל". קאפלו: "לרונאלדו אין את הטכניקה העילאית של מסי"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
כולם מצפים, יצליח לעמוד בלחץ ולעשות היסטוריה? מסי/GettyImages

שער אחד, זה כל מה שצריך ליאונל מסי הערב נגד סלטה ויגו (21:00, ספ' 5+) כדי להשתוות לטלמו זארה בראש טבלת כובשי השערים של הלה-ליגה בכל הזמנים. אבל בקאמפ נואו לא רוצים שער אחד ממספר 10, אוהדי ברצלונה רוצים לראות את הפרעוש חוגג לפחות צמד, שיהפוך אותו לגדול כובשי הלה-ליגה בכל הזמנים. למסי יש 250 שערים עד כה, ואחרי משחקו החלש נגד ריאל בברנבאו, מול סלטה ויגו, הציפייה היא שהוא ישיג את המטרה.

מפת השערים של ליאונל מסי בליגה הספרדית. טוויטר, ציבלין
אין כמו לבעוט שטוח ימינה/ציבלין, טוויטר

"למסי יש פגישה עם הגורל", נכתב ב"מארקה", "לארגנטינאי יש הזדמנות לעשות היסטוריה מול אוהדי ברצלונה בקאמפ נואו". מאמן נבחרת רוסיה פאביו קאפלו נשאל מי לדעתו שחקן טוב יותר, ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, והשיב ללא היסוס: "כריסטיאנו שחקן עם הרבה כוח וטכניקה טובה, אבל אין לו את הטכניקה העילאית של מסי. שניהם מצוינים ויוצאי דופן, אבל הם שונים". קאפלו, אגב, חשף ביממה האחרונה שכשאימן את יובנטוס ניסה להחתים את מסי ב-2005. "קשה מאוד לשחק נגד מסי, כשראיתי אותו משחק ידעתי מיד שהוא מיוחד, ועושה דברים שאף אחד אחר לא יכול לעשות", אמר קאפלו.

לכבוד המשחק הערב ומתוך הנחה שמסי לפחות ישתווה לטלמו זארה או אפילו יעקוף אותו, פרסם חשבון טוויטר המתמחה בסטטיסטיקות של מסי "מפת שערים".

* לליאונל מסי יש 250 שערי ליגה בספרד, אחד פחות מטלמו זארה (251)

* למסי חסרים 6 בישולים כדי להשתוות ללואיש פיגו בראשות טבלת מבלשי כל הזמנים בלה-ליגה.

* המאזן של מסי מול סלטה ויגו בכל המסגרות: 6 משחקים, 3 שערים, 3 בישולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully