וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים הזהירו את מועדוני החשפנות: "אל תכניסו את פלויד מייוות'ר"

משטרת לאס וגאס טוענת שהמתאגרף וחבורתו השתוללו במספר מקומות והטרידו את הרקדניות: "פלויד עולה לבמה ואומר להן 'אתן יודעות מי אני'". המועדונים דווקא בצד שלו: "מעולם לא הייתה בעיה"

טפסי הימורים של פלויד מייוות'ר. טוויטר, אתר רשמי
לא אוהב את הדברים של משטרת לאס וגאס. מייוות'ר/אתר רשמי, טוויטר

המתאגרף המיתולוגי פלויד מייוות'ר ידוע באורח החיים ההולל שלו. אחרי שסיפר איך הרוויח 1.8 מיליון דולר בהימורים, וחגג את ניצחונו האחרון על מרקוס מאידאנה במסיבה ראוותנית בה לא השאיר טיפ למלצרית, שוב נקשר שמו של מייוות'ר בהקשר שלילי.

בתקשורת האמריקאית מדווחים שמשטרת לאס וגאס הזהירה את מועדוני החשפנות בעיר מפני מייוות'ר, והפצירו בהם לא לאפשר לו כניסה משום שהוא מטריד מינית את הרקדניות. באתר TMZ דווח שמחלק המוסר בעיר החטאים אמר למועדונים שמייוות'ר וחבורתו השתוללו במספר מקומות והעליבו את הרקדניות. "פלויד עולה לבמה ואומר להן 'אתן יודעות מי אני' והתנהג בצורה לא נאותה לנשים", אמר גורם במשטרת לאס וגאס.

ברשת TMZ וחחו עם מספר מועדונים בווגאס, שטענו כי "מעולם לא הייתה בעיה עם מייוות'ר". אולי כי אחרי כל ביקור הספורטאי הכי מרוויח בעולם לפי "פורבס" משאיר הרבה כסף בקופת המועדון, ותורם לפרסומו. המתאגרף עצמו דחה את טענות משטרת לאס וגאס, וטען שאינו מבין מדוע השוטרים פוגעים בשמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully