וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: ראוניץ' הדהים את פדרר, דג'וקוביץ' ניער את מארי

הקנדי עלה לחצי הגמר בזכות ניצחון ראשון בקריירה על השיאן השוויצרי, 6:7 (5), 5:7. ברדיך מחכה לו בשלב הבא. המדורג ראשון הדיח את מארי עם 5:7, 2:6 והוא ממתין לנישיקורי, שניצח את פרר

מילוש ראוניץ', טניסאי קנדי. AP
הגיע הזמן. מילוש ראוניץ'/AP

מילוש ראוניץ' הקנדי עשה הערב (שישי) היסטוריה אישית כאשר ניצח לראשונה בקריירה את רוג'ר פדרר. זה קרה ברבע גמר טורניר המאסטרס בפריס, שם ראוניץ' ניצח את הסופרסטאר השוויצרי 6:7 (5), 5:7 והעפיל לחצי הגמר בו יפגוש את תומאש ברדיך.

אחרי שישה הפסדים קודמים בעימותים מולו, ראוניץ' המדורג שביעי נזקק הפעם ל-93 דקות כדי להכריע לראשונה את פדרר. הוא עשה זאת בעיקר בזכות 22 אייסים לעומת שמונה של יריבו הוותיק, עליו גם גבר בווינרים עם 25:45.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. AP
התקשה מול האייסים של יריבו. רוג'ר פדרר/AP

גם המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ' עלה לחצי הגמר, אחרי שניצח 5:7, 2:6 את אנדי מארי (8) בתום דו קרב נהדר. הסרבי ניצח בכל שלושת המפגשים בין השניים השנה, כולל ברבע גמר אליפות ארה"ב הפתוחה, ובמערכה הראשונה הצליח לשבור פעם אחת מתוך שש אפשרויות כדי לתפוס את ההובלה.

במערכה השנייה עשה מארי קולות של קאמבק עם שבירה מהירה, אך נולה ענה עם שלוש שבירות משלו וניצל את נקודת המשחק הראשונה כדי לסגור עניין אחרי 1:40 דקות, עם עוד טעות של מארי. ניצחון 15 בקריירה לדג'וקוביץ' על יריבו הסקוטי, ובחצי הגמר הוא יתמודד נגד קיי נישיקורי, שניצחה את דויד פרר 6:3, 6:7, 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
בדרך כלל מסתדר עם מארי. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

תומאש ברדיך הבטיח עוד קודם לכן את מקומו בטורניר גמר הסבב בפעם החמישית ברציפות. הצ'כי בן ה-29 שמדורג במקום החמישי בעולם, ניצח את קווין אנדרסון ברבע גמר טורניר ברסי וזה הספיק לו בשביל המקום בטורניר היוקרתי.

ברדיך נכנע לדרום אפריקאי שמדורג 18 בעולם 7:6 במערכה הראשונה, אבל ניצח 4:6, 4:6 בשני הסטים הבאים והמשיך לחצי הגמר השמיני שלו ב-2014, בו יפגוש כאמור את ראוניץ'.

טורניר גמר הסבב יתקיים בתאריכים 9-16 בנובמבר וכמו בכל שנה מאז 2009, אולם O2 ארינה בלונדון הוא זה שיארח אותו. ברדיך מצטרף לנובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר, סטן ואוורינקה, אנדי מארי ומרין צ'יליץ', שהבטיחו בעצמם את המקום בטורניר. דג'וקוביץ' זכה בשנתיים האחרונות.

(עדכון ראשון: 18:31)

תומאש ברדיך, טניסאי צ'כי. רויטרס
חצי גמר שמיני השנה. ברדיך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully