וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: "בית"ר לא קבוצה יותר טובה מאיתנו, עוד עשר שעות הם לא היו נותנים גול"

31.10.2014 / 9:24

בנתניה התאכזבו מהתיקו בטדי: "חבל שבכל משחק אנחנו מחלקים מתנות". יוסי מזרחי: "מרוצה מהרוש, אני יודע מה הכוח של הקהל של בית"ר"

ברני ארדוב

תחושות מעורבות במכבי נתניה בעקבות התיקו אמש (חמישי) מול בית"ר ירושלים בטדי (1:1). מצד אחד דיברו בקבוצה על נקודה חשובה מול קבוצה שניצחה השבוע את הפועל תל אביב בבלומפילד. מצד שני הזכירו רבים שלא בכל יום ניתן לתפוס את בית"ר כל כך חלשה ועייפה ובכל זאת לצאת רק עם נקודה. "אם לא הטעות של כריסטיאן סרגי, עוד עשר שעות הם לא היו נותנים גול", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "סגרנו אותם לגמרי. בית"ר ירושלים לא קבוצה יותר טובה ממכבי נתניה".

הבלם הרומני, שהיה אשם בשער שספגה נתניה, חיבק ונישק בסיום את לארי קאיודה והודה לו על שער השוויון. "סרגי בטוח לקח ללב את הנגיחה שלו שהכינה את הכדור לשער של קוראץ' והוא היה הראשון בסיום המשחק שהודה ללארי על שער השוויון", אמרו בקבוצה. "חבל שבכל משחק אנחנו מחלקים מתנות".

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
"למרות מה שהוא עבר תוך כדי משחק, הוא שיחק בשקט ובביטחון". אריאל הרוש/ברני ארדוב

שחקנים בנתניה דיברו אמש בתום המשחק על מה שעבר אריאל הרוש. גם המאמן יוסי מזרחי החמיא לו: "אריאל יצא גבר. אני יודע מה הכוח של הקהל של בית"ר ולמרות מה שהוא עבר תוך כדי משחק, הוא שיחק בשקט ובביטחון ואני מאוד מרוצה ממנו". עוד לפני המשחק, כשהרוש ערך בנפרד מהשחקנים את החימום עם מאמן השוערים של מכבי נתניה, קראו לשוער יושבי היציע המזרחי וביקשו שהוא יבוא אליהם. הרוש היה משוכנע כי מדובר בתרגיל שמטרתו למשוך אותו לכיוון היציע המזרחי ואז לקלל אותו, אבל מאמן השוערים הפציר בו לגשת לגדרות והשוער בכל זאת נתן לזה צ'אנס. כשהוא התקרב אליהם, פרצו האוהדים בקללות איומות לעברו.

הקללות, שריקות הבוז והנהמות כלפי הרוש נמשכו לאורך כל דקות המשחק. לעומת הרוש, זכו עמית בן שושן וערן לוי לקבלת פנים חמה וחיובית מהאוהדים של בית"ר. לוי לא רשם משחק טוב ובתחילה נראה היה שהוא לא אוהב את החילוף שלו במחצית השנייה. למרות אכזבתו, הקפטן לחץ יד לעידן שריקי שהחליף אותו, שם על זרועו את סרט הקפטן ולחץ יד למזרחי לפני שהתיישב על הספסל.

עוד באותו נושא

צפו במכבי נתניה מסיימת ב-1:1 עם בית"ר בטדי

לכתבה המלאה
רומאריו פירס שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מרוצים ממנו. רומאריו פירס/ברני ארדוב

בקבוצה היו מרוצים מהופעת הבכורה של רומאריו פירס. הקשר הברזילאי שבר הרבה התקפות של בית"ר באמצע והכין לקאיודה את שער השוויון בכדור חכם שהותיר את החלוץ בשטח פתוח בדרך לשער של בוריס קליימן. הקשר צפוי לפתוח גם במשחק ביום ראשון מול הפועל פתח תקוה.

הבלם עידו לוי אמר אחרי הניצחון אמש: "לא חששנו מבית"ר. כל השחקנים נתנו את הכל בשביל הרוש ובן שושן להם המשחק היה מאוד חשוב. התחלנו את העונה רע ועכשיו אנחנו מתחילים לצבור ביטחון. הנקודה שהשגנו חשובה מאוד ואני חושב שאנחנו לא נופלים מבית"ר". הבעלים אלי שגב לא נכח גם אמש. שגב נמצא עדיין בלונדון בענייני העסקים הפרטיים שלו, אבל גם בנסיון לגייס כספים עבור מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully