וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שי חדד כבש בבכורה בפטרולול, רפאלוב עם בישול

הרכש מבית"ר ירושלים קיבל הזדמנות ראשונה בגביע הרומני והבקיע בניצחון 2:3 על ראפיד סוקיאבה מהליגה השנייה. תמוז זכה למנוחה. רפאלוב הכין את הרביעי ב-1:4 של קלאב ברוז' על מוסקרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחלה נהדרת. שי חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שי חדד ערך הערב (חמישי) את הופעת הבכורה שלו במדי פטרולול פלוישט ואף כבש בניצחון 2:3 על ראפיד סוקיאבה מהליגה השנייה, במסגרת שמינית גמר הגביע הרומני. טוטו תמוז, הכוכב הגדול של פטרולול, קיבל הפעם מנוחה ונותר מחוץ לסגל.

חדד, המגן-קשר ששוחרר הקיץ מבית"ר ירושלים וחתם רשמית בפטרולול לפני שבועיים, קיבל את ההזדמנות בהרכב והחזיר בגדול. כריסטיאן איפסה ושער עצמי של קלאודיו ולסקו סידרו לפטרולול יתרון 1:2 במשחק החוץ מול היריבה מליגת המשנה, לפני הרגע הגדול של חדד. הישראלי נהנה מאסיסט של לאורנציו מרינסקו והבקיע את הראשון שלו ברומניה. חדד הוחלף בדקה ה-79, קבוצתו העפילה לרבע הגמר.

גם ליאור רפאלוב שיחק היום, כשהשלים 90 דקות ואף בישל את השער הרביעי ב-1:4 הקליל של קלאב ברוז' בחוץ על מוסקרון. פליפה גדוז (26) וטום דה סוטר (49 ו-65) העלו את האורחים ליתרון מבטיח, לפני שרפאלוב סידר למחליף ניקולאס קסטיו את השער הרביעי בדקה ה-72. מוסקרון צימקה בדקה ה-88, אבל ברוז' במקום השני עם 24 נקודות אחרי 13 מחזורים, רק שתיים פחות מהמוליכה אנדרלכט. רפאלוב עם שלושה בישולים ושני שערים בשבעה משחקי ליגה העונה.

שחקני קלאב ברוז חוגגים, ליאור רפאלוב (שני מימין), ניקולאס קסטיו. GettyImages
עוד בישול לאוסף. ליאור רפאלוב והחברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully