וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט עושה היסטוריה: דיווח חי לקראת הבכורה בקליבלנד

הקאבס יערכו הלילה (02:00) את משחקם הראשון העונה מול הניקס, ורגע לפני קבלו את השלט שהוצב לכבודו של לברון ג'יימס, הפרסומת החדשה של הכוכב שחזר והאווירה התוססת שמצפה לקבוצה הלילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיר שלמה מתרגשת. לברון חוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת ה-NBA של קליבלנד תצא הלילה (בין חמישי לשישי, 02:00, ספורט 5 לייב) לדרך כאשר הקאבס יפגשו במשחקם הראשון העונה באולמה הביתי קוויקן לונס ארנה את ניו יורק ניקס. דיוויד בלאט, שינהל לראשונה משחק בליגה הטובה בעולם פוגש את היריבה שכבר הספיקה להפסיד במשחקה הראשון לשיקגו 104:80. לכבוד האירוע המרגש, קבלו את כל הדיווחים לקראת הופעת הבכורה של המאמן הישראלי ב-NBA.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת יקר בשביל חניה, לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

23:20: מצוקת החניה עושה את שלה ומעסיקה מאוד את אוהדי קליבלנד. עלות החניה מגיעה בחלק המקומות ל-30 ואף 40 דולר.

23:00: ביקורת סביב מחירי הכרטיסים למשחק, שמגיעים עד 10 אלף דולר. עבור מקומות הגרועים ביותר תשלמו 400 עד 500 דולר. "זה פוגע באנשים השחורים הפשוטים", אמר אחד האוהדים. "זה מונע מאנשים שתומכים בקבוצה לראות אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שמחכה לכל אוהד של הקאבס ברגע שהוא יגיע לאולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

20:30: אנדרסון ורז'או, הסנטר הברזילאי של קליבלנד אמר לקראת פתיחת העונה לאוהדי הקבוצה: "הערב אנחנו מתחילים עונה חדשה נגד הניקס. יש לנו את כל מה שצריך כדי לתת עונה מיוחדת, קדימה קאבס"

18:50: גם דיוויד בלאט מתרגש. רגע לפני זה מה שאמר המאמן: "אתם צריכים להכיר ולהתפעל שוב מההחלטה שלברון קיבל ומעצם המחויבות שהוא עשה למדינה ולעיר. זה צריך להיות רגע נפלא עבורו. אני שמח בשבילו ואני גאה בו על מה שהוא עשה".

18:45: כל אוהד שיגיע למגרש יקבל חולצה כחולה של הקאבס שתמתין לו על כסאו עם פוסטר ואבקה לשפוך על לברון ג'יימס ברגע שהוא יופיע לראשונה. זה מנהג שנעצר בתקופה ששיחק לברון במיאמי. לברון פנה לאוהדים ברשתות החברתיות אם לחדש את הנוהג הזה או לא, והקאבס בכל מקרה נערכים לכך.

צפו בפרסומת של לברון לנייקי

18:35: רגע לפני האיחוד המרגש, לברון ג'יימס הציג את הנעליים החדשות של נייקי. רוצים לרכוש אותן לכבוד המאורע החגיגי? זה יעלה לכם 200 דולר. לברון עצמו מוכן לרגע האמת. "כמובן שזה רגע מרגש עבור העיר שלנו. זה אחד מאירוע הספורט הכי גדולים מאז ומתמיד", הוא אמר לקראת ההתמודדות המסקרנת.

18:25: רשת ESPN כבר מוכנה לשידור המשחק. שימו לב לעמדת השידור שהוצבה מחוץ לאולם הביתי של קליבלנד. עוד לפני תחילת המשחק, הרשת תשדר את הופעתם של קנדריק למאר ואימגן דראגונס שינסו להלהיב את הקהל המקומי.

צפו בשלט שהוצב לכבודו של לברון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכוננים לחגיגת השידורים ב-ESPN/מערכת וואלה!, צילום מסך
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מוכן לעשות היסטוריה כמאמן הישראלי הראשון ב-NBA/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספיק לעשות השקה רגע לפני. לברון ג'יימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully