וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט מרגיש טוב, רג'י מילר מרגיש טוב לרדת עליו

כוכב הלייקרס קלע 31 בהפסד לפיניקס ("חזרתי לעצמי"), וספג ביקורת ממילר: "שיפסיק להיות רגיש לגבי דירוג ESPN". ג'ורדן מגבה את קובי על חוזהו בלייקרס. דרק רוז: "הקבוצה שלנו עמוקה"

קובי בריאנט. AP
"אתה בן 36 עם 19 שנים בליגה, למה שתהיה שונה". בריאנט/AP

הלייקרס רשמו הלילה הפסד שני רצוף כשנוצחו בפיניקס 119:99, למרות שקובי בריאנט סיפק 31 נקודות. "אמרתי לחבר'ה בהתחלת המשחק שאני חזרתי לעצמי", אמר בריאנט, "אני מרגיש ממש טוב". כמו בהפסד ליוסטון, גם מול פיניקס ספג בריאנט עבירה טכנית, וספג עקיצה מרג'י מילר, שטוען שהבלק ממבה לקח יותר מדי ללב את דירוג ESPN שהציב אותו במקום ה-40 בין שחקני הליגה. "קובי צריך להפסיק להיות כזה רגיש לגבי הדירוג שלו ב-ESPN, אתה בן 36 עם 19 שנים בליגה, למה שתהיה שונה, הוא צריך להפסיק להיות רגיש לגבי מה שאחרים אומרים עליו".

לפני המשחק של הלייקרס בפיניקס נשאל מייקל ג'ורדן, הבעלים של שארלוט, מה הוא חושב על חוזה 42 מיליון הדולרים של בריאנט בלייקרס, והשיב: "אני יכול לבקר אותו שהוא קיבל חוזה כזה? לא. האם להחלטה שלו יש השפעה על מבנה הקבוצה? אולי. הקבוצה לא הייתה חייבת לתת לו חוזה כזה, הם יכלו לתת לו חוזה אחר ולבחור. אני לא אעביר עליו ביקורת על זה שהוא לקח מה שנתנו לו".

גארד שיקגו בולס דרק רוז. AP
הכול זרם לו בגארדן. רוז/AP

אחרי שתי עונות בהן צפה ב-NBA מהצד והחלים מפציעותיו, דרק רוז ערך הלילה (בין רביעי לחמישי) בכורה מחודשת בליגה הטובה בעולם. גארד הבולס עשה את כמו גדול, ב"מכה של הכדורסל", הלא הוא מדיסון סקוור גארדן, וניצח את הניקס כשקלע 13 נקודות ומסר 5 אסיסטים. "כשהדברים זורמים כמו שזרמו מול הניקס, כולם ראו כמה הקבוצה שלנו עמוקה", אמר דרק רוז. "כשתהיה לי אפשרות לזרוק אני אזרוק".

נשיא הניקס לענייני כדורסל פיל ג'קסון התייחס למשחק הפתיחה של קבוצתו: "לא יודע כמה זמן ייקח לנו עד שנהיה קבוצה טובה". דרק פישר ערך בכורה על הקווים ולא התרגש מההפסד: "אנחנו בהתחלה של משהו, לא יהיה קל להשיג ניצחונות, אנחנו נצטרך להילחם חזק כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully