וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מעוניינת לצרף את תום מונד: "מזכיר את ניר ביטון"

30.10.2014 / 10:53

לקבוצה יש אופציות לכיסוי ההיעדרות של בקל, כששמותיהם של רודי חדד, צעירי וגזל עלו, אך הקשר שחזר רומניה מועדף. מרציאנו אחרי החמישייה: "אלה לא המשחקים בהם אנחנו יכולים לקחת נקודות"

רק בתחילת השבוע הבא יחליט ג'קי בן זקן אם הוא מצרף לסגל מ.ס. אשדוד שחקן על חשבון רועי בקל, שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה. לאשדוד מספר אופציות מתוך הקבוצה לכיסוי ההיעדרות של בקל, אבל קיימת גם האפשרות שבן זקן יאשר החתמת שחקן נוסף לקישור. שמותיהם של רודי חדד, לירוי צעירי ורביד גזל נמצאים על הפרק, אבל היום נודע שייתכן שאשדוד תצרף דווקא את הקשר תום מונד, שבעבר רצתה לרכוש את כרטיסו תמורת 750 אלף שקל. מונד חזר בשבוע שעבר מרומניה ויש לו הצעה משם, אבל אם אשדוד תמצה את המגעים איתו, הוא עשוי להישאר. "הוא שחקן גבוה שמאוד מזכיר את ניר ביטון שהיה אצלנו", אמרו הבוקר (חמישי) באשדוד. "בעבר רצינו אותו וזה לא הסתדר. אולי עכשיו נצרף אותו".

תום מונד מכבי הרצליה. ברני ארדוב
מחזיק בהצעה ברומניה, אם אשדוד תמצה את המגעים איתו, הוא עשוי להישאר. מונד/ברני ארדוב

אשדוד תתאמן הבוקר אחרי התבוסה אמש למכבי תל אביב. השוער אופיר מרציאנו ספג אמנם חמישייה, אבל הציל הרבה שערים נוספים. הבוקר הוא אמר: "כואב להגיד את זה, אבל אלה לא המשחקים בהם אנחנו יכולים לקחת נקודות. מכבי תל אביב בבלומפילד היא מעל הרמה שלנו. באופן אישי יצאתי מאוד מבואס למרות שדיברתי עם עצמי במהלך המשחק ואמרתי שאני לא אשבר. השתדלתי לעשות את כל מה שאני יכול. עדן בן בסט בא אלי וחיבק אותי אחרי השער החמישי. אני מאוד מעריך את זה. אני שמח בשבילו שהוא חזר לעניינים והוא יתרום הרבה למכבי תל אביב. אני מקווה שבשבת נחזור למסלול הנכון. הפועל רעננה הופך למשחק מאוד חשוב. זה אחד המשחקים החשובים שלנו העונה. נבוא בשיא המוכנות ובשיא הריכוז כדי להביא נקודות. הפציעה של רועי בקל מאוד קשה עבורנו. זו מכה לכולנו. זה שחקן שאנחנו מאוד אוהבים וכואב לראות את הפציעה שלו. נעזור לו בכל מה שאפשר ואני בטוח שהמועדון יהיה איתו מהצעד הראשון ועד שהוא יחזור לשחק. אנחנו השחקנים חייבים להתעסק בלהרים את הקבוצה".

למרות שאוהדי אשדוד העדיפו את הקלאסיקו בשבת שעברה ורבים מהם לא הגיעו למשחק מול הפועל פתח תקווה, ימשיך המועדון לאפשר כניסה חינם גם בשבת מול הפועל רעננה. בקבוצה העריכו כי אם לא יגיע קהל רב בשבת, בן זקן עשוי להפסיק עם נוהל כניסה חינם אחרי שבעבר אמר שיאפשר כניסה חופשית רק אם הקהל יצביע ברגליים ויבוא.

ברק בדש מכבי תל אביב מול אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ערב לא קל בבלומפילד. מרציאנו מול בדש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully