וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "ברור שאנחנו צריכים לדאוג, חסר לנו ביטחון"

אחרי ההפסד לניוקאסל והדחה מגביע הליגה, מאמן מנצ'סטר סיטי מתוח לפני הדרבי בליגה נגד מנצ'סטר יונייטד: "אנחנו לא ברמה, אנחנו סופגים ולא מנצלים מצבים". טורה וסילבה פצועים

one

בווידאו: הפסדה של סיטי לווסטהאם 2:1 במזחרו האחרון בפרמיירליג

מנצ'סטר סיטי נמצאת בתקופה רעה ומאמנה מנואל פלגריני הוא הראשון להודות בכך. אחרי ההפסד לניוקאסל 2:0 וההדחה מגביע הליגה, הסיטיזנס רשמו שני הפסדים ותיקו בשלושת משחקיהם האחרונים. לפני הדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד, פלגריני יודע שעל שחקניו להרים את הרמה כדי לא לספוג הפסד מרגלי השדים האדומים.

"אנחנו לא משחקים טוב כרגע. אנחנו לא ברמה, אנחנו סופגים ולא מנצלים את המצבים שלנו, חסר לנו ביטחון", אמר מנואל פלגריני. במהלך המשחק נפצעו דויד סילבה ויאיא טורה ובסיטי עדיין לא יודעים עד כמה חמורה בפציעתם. "לא הייתה סיבה לכך שסילבה לא ישחק, חשבתי שהוא יכול לשחק, אולי לא כל המשחק, חשבתי להחליף אותו, אבל היה חשוב לנו לשחק בהרכב חזק ולהיות תחרותיים. אני לא חושב שזאת התצוגה הכי גרועה של הקבוצה, אבל השבוע היו לנו שני משחקים דומים, בהם ספגנו ולא ניצלנו מצבים. זה יכול לקרות. ברור שאנחנו צריכים לדאוג, לא ניצחנו כבר שלושה משחקים. אנחנו חייבים למצוא פתרון לחוסר הביטחון".

מאמן ניוקאסל אלן פארדיו היה מרוצה מיכולת שחקניו: "הייתה לנו תכנית משחק והשחקנים הוציאו אותה לפועל, הם שיחקו עם הרבה משמעת, הם היו נהדרים.

מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יצא עם הדחה ופציעות של סילבה וטורה. פלגריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully