וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-94: גנואה ניצחה את יובנטוס. רומא נצמדה לפסגה

לוקה אנטוניני כבש את שער הניצחון לגנואה וקבע 0:1 סנסציוני, הג'אלורוסי ניצחו 0:2 את צ'זנה (דסטרו, דה רוסי). 0:1 דרמטי לאינטר מפנדל בדקה ה-90, שער נהדר לבונאונטורה ב-1:1 של מילאן

לוקה אנטוניני גנואה חוגג שער. רויטרס
יובה נעקצה ברגע האחרון. אנטוניני חוגג/רויטרס

שמונה משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור התשיעי בליגה האיטלקית והסנסציה הגיעה מגנואה, שם הקבוצה המקומית ניצחה 0:1 את יובה משער שנכבש ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. רומא ניצלה זאת ועם 0:2 על צ'זנה נדבקה ליובנטוס בפסגה עם 22 נקודות ויחס שערים זהה לזה של האלופה, 4:16. מילאן הסתפקה ב-1:1 מול קליארי, אינטר ניצחה 0:1 דרמטי בבית את סמפדוריה ואילו נאפולי השיגה 1:1 אצל אטאלנטה.

מתיאה דסטרו חואן איטורבה רומא חוגגים שער. רויטרס
הצמרת מתחממת. דסטרו ואיטורבה חוגגים/רויטרס

גנואה - יובנטוס 0:1

איזו סנסציה בגנואה. אחרי פתיחה מצוינת של הליגה, האלופה מאבדת מעט גובה וצברה רק ארבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, אחרי שספגה שער דרמטי, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. יובה עלתה בהרכב חזק ועם ג'יג'י בופון, שרשם את הופעתו ה-500 בקבוצה בכל המסגרות, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת של המארחים. גנואה ראתה שהשד לא נורא וכבר חשבה להסתפק בנקודה, שתסגור עבורה מחזור רביעי ברציפות ללא הפסד. אלא שבדקה ה-94 ו-12 שניות, לאחר שהשופט הוסיף רק ארבע דקות, הדרמה הגיעה לשיאה. אלסנדרו מאטרי, אקס יובנטוס, מסר כדור רוחב ולוקה אנטוניני דחק מקרוב פנימה מול שער ריק.

רומא - צ'זנה 0:2

מי שניצלה עד תום את המעידה של יובה הייתה הקבוצה מהבירה, שעם שלוש נקודות ביתיות, למרות משחק לא גדול, הצליחה להידבק לפסגה. רומא, שעדיין מנסה להתאושש מהשביעייה שחטפה מבאיירן ורשמה רק 0:0 אצל סמפדוריה בשבת, כבשה כבר בדקה השמינית אחרי שז'רביניו השאיר את מתיאה דסטרו מול שער ריק וזה כבש משני מטרים. רק תשע דקות לסיום הג'אלורוסי הבטיחו את הניצחון, כאשר דניאל דה רוסי נגח מקרוב את שערו הראשון העונה אחרי כדור קרן שטייל ברחבה.

קליארי - מילאן 1:1

הרוסונרי פספסו את ההזדמנות שלהם לסגור מעט את הפער מהצמרת ונאלצו לעזוב את הסטאדיו סנט'אליה עם נקודה אחת בלבד, למרות שג'אקומו בונאונטורה השווה עבורם בדקה ה-34 עם שער אדיר בבעיטה מתוחכמת מאוד מכ-30 מטרים. עשר דקות לפני השער הזה, ויקטור איברבו העלה את המארחת ליתרון ועד לסיום מילאן לא הצליחה למצוא את שער הניצחון ונותרה במרחק שש נקודות מהמוליכה יובנטוס.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - נאפולי 1:1
לאטלנטה: חרמן דניס (57). לנאפולי: גונסאלו היגואין (86)

פיורנטינה - אודינזה 0:3
לפיורנטינה: קומא בבקאר (44, 70), בורחה ואלרו (80)

אינטר - סמפדוריה 0:1
לאינטר: מאורו איקרדי (פנדל, 90)

טורינו - פארמה 0:1
לטורינו: מתאו דרמיאן (10)

פאלרמו - קייבו 0:1
לפאלרמו: לוקה ריג'וני (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully