וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:0 לניוקאסל והודחה

מחזיקת הגביע נפרדה מהמפעל בו זכתה אשתקד כבר בשמינית הגמר. ארונס (6) וסיסוקו (75, מבצע אישי מבריק) כבשו, דויד סילבה נפצע בפתיחה ובספק לדרבי מול יונייטד. גם טוטנהאם וסאות'המפטון עלו

שחקני ניוקאסל רולאנדו ארונס, מסאדיו חאידרה. רויטרס
ניצחון גדול. חאידרה וארונס חוגגים/רויטרס

שלב שמינית גמר של גביע הליגה באנגליה נמשך הערב (רביעי) והביא איתו הפתעה גדולה, כשמחזיקת הגביע מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:0 לניוקאסל וסיימה את דרכה במפעל. עבור המפגייז, מדובר בניצחון שלישי רצוף, ונראה שהחבורה של אלן פארדיו במומנוטם מצוין.

רולאנדו ארונס הימם את הסיטיזנס עם שער כבר בדקה השישית, כששעט לרחבה ובעט בין רגליו של וויליאם קבאז'רו. שתי דקות חלפו, ודויד סילבה נפצע, נאלץ לרדת לספסל, וכרגע קיים ספק מסוים האם יוכל להתואשש בזמן עד הדרבי הגדול מול יונייטד ביום ראשון. סיטי החלה ללחוץ ואיימה על השער של רוברט אליוט, שהיה נהדר ומנע את השוויון. ואז, בדקה ה-75, הסיפור נגמר: מוסא סיסוקו סיפק מבצע אישי מבריק, חדר לרחבה ועם החלק החיצון של הנעל הכניע את קבאז'רו וקבע את תוצאת המשחק, ובסטייל. אדין דז'קו וחסוס נבאס עוד הספיקו לרשום החמצות גדולות לקראת הסיום.

במשחק נוסף עלתה סאות'המפטון לרבע הגמר אחרי 2:3 דרמטי על סטוק סיטי. גרציאנו פלה (6) ושיין לונג (30) קבעו 0:2 מהיר לקדושים, סטיבן אנזונזי (49) מאמה בירם דיוף (82) השוו, אך פלה השלים צמד בדקה ה-88 והכריע את ההתמודדות.

לטוטנהאם זה הלך הרבה יותר קל, כשהתרנגולים גברו על ברייטון 0:2. אריק לאמלה (54) והארי קיין (74) כבשו.

שחקן מנצ'סטר סיטי דויד סילבה. AP
יהיה כשיר לדרבי? סילבה/AP

משחקי רבע הגמר

דרבי - צ'לסי

טוטנהאם -ניוקאסל

בורנמות'- ליברפול

שפילד יונייטד - סאות'המפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully