וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: לברקוזן ניצלה מהדחה מביכה, באיירן טיילה

הקבוצה מהבונדסליגה השוותה ל-2:2 לקראת סיום ההארכה וניצחה 4:5 בפנדלים את מגדבורג מהליגה הרביעית. מחזיקת הגביע גברה 1:3 בחוץ על המבורג וגם היא בשמינית הגמר

שחקני באייר לברקוזן חוגגים שער. GettyImages
לברקוזן ניצלה בקושי מהדחה מביכה/GettyImages

שלב 32 הגדולות בגביע הגרמני מגיע לסיומו הערב (רביעי) עם שמונה משחקים, כאשר מי ששרדה ונמנעה מסנסציה גדולה היא באייר לברקוזן. הקבוצה מצמרת הבונדסליגה, שגם מופיעה העונה בליגת האלופות, הצליחה לעבור בתום דו קרב פנדלים את מגדבורג הצנועה, שנמצאת רק במרכז הטבלה בליגה הרביעית.

120 הדקות הסתיימו ב-2:2. לברקוזן עלתה ליתרון מהיר משער של האקן צ'לאנוגלו בדקה השלישית. אלא שכריסטוף סיפקס (28) השווה ובהארכה, המארחים עלו ליתרון משער של ניקלאס ברנדט (111). קיריאקוס פפאדופולוס קטע למגדבורג את החלום כעבור ארבע דקות ובפנדלים, אחרי שבע בעיטות לכל קבוצה, לארס פוש היה הגיבור הטראגי.

מחזיקת הגביע באיירן מינכן טיילה לשלב הבא עם 1:3 בחוץ על המבורג החלשה, שהצליחה לחלץ תיקו מאופס מהבאוורים בליגה, אבל הפעם לא עמדה בקצב. רוברט לבנדובסקי כבש בתום התקפה מתפרצת כבר בדקה השביעית, דויד אלאבה הוסיף עם פצצה נהדרת בדקה ה-44 ופרנק ריברי השלים בעזרת כדור שבעט ופגע באחד משחקני ההגנה, עשר דקות בתוך המחצית השנייה. פייר מישל לאזוגה צימק, חמש דקות לסיום.

בורוסיה מנשנגלדבאך, שפתחה את העונה מצוין בליגה, המשיכה בכושר הטוב עם 1:2 בחוץ על פרנקפורט. ת'ורגן הזאר, אחיו הצעיר של אדן, שלח בעיטה חזקה לרשת העליונה בדקה ה-17 ואיברהימה טראורה הוסיף את השני בדקה ה-67, שערו הרביעי בארבעת המשחקים האחרונים. וצלאב קדאלץ צימק, דקה לסיום.

גם בראונשוויג, פרייבורג, רד בול לייפציג, וולפסבורג והופנהיים העפילו לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully