וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: אסף כהן אלוף ישראל בפעם השביעית ברציפות

האלוף הישראלי הקדים את האמריקאים עדי סארוש ואלי קול: "נלחמתי הפעם על התואר, לא היה קל בכלל". בנשים זכתה הצעירה דנה לרנר. יו"ר איגוד הגולף, אלון גרנות: "הייתה רמה גבוהה מאוד, הלוואי עוד הרבה אליפויות כאלה בעתיד"

גולף אסף כהן. צילום מסך
מרוצה מהיכולת ובעיקר מהתוצאה. אסף כהן/צילום מסך

אסף כהן זכה היום (רביעי) בפעם השביעית ברציפות באליפות ישראל בגולף שנערכה במועדון הגולף בקיסריה. כהן בן ה-21, שככל הנראה זו האליפות האחרונה שלו שכן בשנה הבאה הוא ישתתף בסבב האלפטור המקצועני באירופה, הקדים שני מתחרים שהגיעו מארה"ב, את עדי סארוש ואת אלי קול.

באליפות השתתפו עשרות משתתפים מלא פחות מ-10 מדינות, והם התחרו בתשע קטגוריות שונות. בקטגוריית אליפות ישראל הפתוחה לנשים זכתה דנה לרנר הצעירה, והיא הקדימה את עדן ביצ'אצ'י ואת ניקיטה בן עמי. בארי שקד ניצח בסניורים (גברים), רות אורן בנשים.

בסיום האליפות אמר אסף כהן: "נלחמתי הפעם על התואר והיה לא קל בכלל. ביום הראשון הייתי לא רע, ביום השני שיחקתי מדהים וגם היום הייתי בסדר. בסך הכל הייתה תחרות טובה מאוד, הגיעו גולפאים מארה"ב שהרימו את הרמה ואני מאוד מרוצה".

יו"ר איגוד הגולף הישראלי, אלון גרנות: "הייתה אליפות מצוינת, עם מספר השחקנים הגבוה ביותר אי פעם ועם תוצאות איכותיות. היו לא מעט אורחים מחו"ל והרמה הייתה גבוהה. המגרש היה מצוין, הארגון דפק כמו שצריך ואפילו מזג האוויר שיחק לידיים שלנו. הלוואי עוד הרבה אליפויות כאלה בעתיד. אני מברך את אסף כהן ואת כל המנצחים, ומודה לכל מי שהיה שותף לאירוע המדהים הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • גולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully