וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית קייטי פרייס: "פיסטוריוס שלח לי הודעות במהלך המשפט"

האצן שמרצה חמש שנות מאסר בפועל בעקבות הריגת בת זוגו פנה מספר פעמים לדוגמנית, שסיפרה: "הוא הודה לי למרות שבטור שלי לא בדיוק תמכתי בו. אני אשמח לראיין אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא פנה אליי ישירות במהלך המשפט". קייטי פרייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנידון למאסר של חמש שנים בפועל, פרטים חדשים עולים מתקופת המשפט של אוסקר פיסטוריוס שהרג את בת זוגו ריבה סטינקמפ. ב"דיילי מירור" מפרסמים היום (רביעי) כי הדוגמנית קייטי פרייס קיבלה הודעות מהאצן הדרום אפריקאי במהלך המשפט. פרייס שפרסמה טור בנושא משפטו זכתה לחיזור מצידו של פיסטוריוס שפנה אליה לדבריה באמצעות הטוויטר. "הוא פנה אליי ישירות במהלך המשפט", סיפרה. "זה מוזר, לא? הוא היה אומר לי: 'תודה על התמיכה שלך', ודברים כאלה. הוא אמר את כל השטויות האלה".

"מכיוון שהזכרתי אותו בטור שלי, הוא התייחס לזה", הוסיפה פרייס. "לא בדיוק תמכתי בו, אבל רק מי שהיה מעורב במשפט יודע מה בדיוק היה שם". מי שהפנה את תשומת ליבה לנושא החיזור הוא אחיה, ובכל מקרה הדוגמנית עצמה מבהירה כי היא תשמח לראיין את פיסטוריוס בהזדמנות הראשונה שתהיה לה. במהלך הטור שפרסמה פרייס בחודש מרץ האחרון היא כתבה: "כולנו שווים כשזה מגיע לעניינים משפטיים. אני לא הולכת לשפוט את אוסקר על פי תיאוריות של אנשים אחרים שמתפרסמות באמצעות התקשורת".

האצן האולימפי אוסקר פיסטוריוס בעת מתן גזר הדין במשפטו, אוקטובר 2014. AP
הסיפור שלו ממשיך לספק כותרות. פיסטוריוס/AP

כזכור, שלשום הוציאה אמה של סטינקאמפ ספר בשם "ריבה: סיפורה של אם", וציינה: "אני מאמינה שהיחסים שלהם עמדו להסתיים. עמוק בליבה היא לא האמינה שאם הם יישארו ביחד, שניהם יהיו מאושרים. הבגדים שלה היו ארוזים. מבחינתנו אין ספק: באותו לילה היא החליטה לעזוב אותו".

למשפחתה של סטינקאמפ אין ספק שבין השניים התפתח ריב באותו יום בו ריבה נורתה למוות על ידי בן זוגה. במשפחה משוכנעים שפיסטוריוס לא באמת חשב שפורץ חדר לבית - כפי שהוא טען בבית המשפט ובחקירה שלו. "אין לנו ספק שמשהו היה לא בסדר. היא לא הייתה מתחבאת סתם מאחורי דלת נעולה, עם שני טלפונים סלולריים", מסרה המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Katie Price קייטי פרייס. GettyImages
השידוך בקרוב? קייטי פרייס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully