וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה יחזור נגד ק.פ.ר, בליברפול מחמיאים לבאלוטלי

מוריניו טען שחלוץ צ'לסי וראמירס יהיו כשירים למשחק בשבת, המאמן אחרי הניצחון בגביע הליגה: "דרוגבה, לואיז קייהיל ואוסקר נותנים דוגמה מצוינת". עוזר מאמן ליברפול: "כישרון נהדר, טוב מאוד שהוא הבקיע"

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. AP
התגעגעו אליו בצ'לסי. דייגו קוסטה/AP

צ'לסי התקשתה אתמול (שלישי) בשלב שמינית גמר גביע הליגה והצליחה לעבור את שרוסברי מהליגה השנייה עם 1:2 בחוץ. דידייה דרוגבה שוב פתח בחוד בהיעדרו של דייגו קוסטה, וכבש את הראשון (48) אחרי בישול של מוחמד סלאח. אנדרו מנגאן השווה בדקה ה-77, אבל ג'רמיין גראנדינסון כבש שער עצמי אחרי שנגח לרשתו כדור שהוגבה על ידי וויליאן.

"דידייה דרוגבה, פיליפה לואיז, גארי קייהיל ואוסקר היו מעולים", אמר מוריניו בסיום המשחק. "יש אותם יחד עם פטר צ'ך וג'ון אובי מיקל שלא משחק בדרך כלל, אבל נתן דוגמה מצוינת למקצוענות. זה נותן לבחורים כמו אנדראס כריסטנסן וניית'ן אקה דוגמה מצוינת, ולכן אני שמח מאוד מכיוון שציפיתי למשחק קשה". 'המיוחד' סיפר עוד כי הוא מצפה שדייגו קוסטה וראמירס יחזרו בסוף השבוע למשחק נגד קווינס פארק ריינג'רס.

דרוגבה הוסיף: "זה היה מגרש קשה לשחק בו, מזג האוויר היה קשה ויריבה פנטסטית שנתנה את הכול. הם גרמו למשחק קשה עבורנו. זה קשה לשחקנים שלא שיחקו הרבה העונה ולאלה ששיחקו ביום ראשון, אבל עם הניסיון שלנו ניצחנו את המשחקים האלה".

שחקן ליברפול מריו באלוטלי חוגג עם חבריו. AP
היה אמור לפתוח. באלוטלי חוגג עם החברים/AP

גם בליברפול חגגו העפלה לרבע הגמר אחרי 1:2 על סוונסי במשחק דרמטי. אחרי שבדקה ה-65 מרווין אמנס העלה את סוונסי ליתרון, מריו באלוטלי שעלה כמחליף התכבד בשוויון (86), פדריקו פרננדס מסוונסי הורחק ודשאן לוברן הבקיע בתוספת הזמן. עוזרו של ברנדן רוג'רס, קולין פאסקו, אמר בסיום על באלוטלי היה אמור לפתוח, אבל נפצע בחימום: "מריו סובב את הרגל שלו. הוא הרגיש משהו בברך, אבל כפי שיכולתם לראות הוא נכנס והברך שלו נראית בסדר. מריו עובד קשה באימונים ומגיעות לו מחמאות על השער שהוא הבקיע. הוא כישרון נהדר וזה טוב מאוד שהוא הבקיע".

על המשחק עצמו אמר עוזר המאמן: "לרוע מזלנו נקלענו לפיגור של 1:0. הדרך שבה שיחקנו הייתה זהה לאיך שאנחנו משחקים כל העונה עם אופי להמשיך ולהשיג את הניצחון עד הסוף. אנחנו תמיד משחקים כדי לייצר מצבים. אתה חייב לנצח במשחקי הגביע ולעלות שלב. גם אם השגנו את זה מאוחר, ההרגשה נפלאה".

מאמנה של סוונסי, גארי מונק, הביע את אכזבתו, ואמר: "אני יכול לראות שהם לא שמחים, אם להיות כנים. אני לא חושב שהיו צריכים להרחיק לנו את פרננדס. זה לא היה מוצדק, שניהם החליקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully