וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "סף השבירה בחיפה נמוך. אם נחשוב קדימה ניכשל"

29.10.2014 / 8:18

קשר הפועל באר שבע שהצטיין: "אני חושב למה לא סיימנו עם ארבעה שערים". במועדון חוששים לצאת בהצהרות. ארבייטמן מודה: "הלחץ ממני ירד. למה לא חגגתי? אני מכבד את חיפה"

one

בהפועל באר שבע חגגו אתמול (שלישי) במשך דקות ארוכות את הניצחון על מכבי חיפה. שחקני הקבוצה חגגו עם האוהדים, וגם בחדר ההלבשה נרשמה שמחה גדולה. שלומי ארבייטמן, מאור בוזגלו ורועי גורדנה שוב קטפו את מירב המחמאות. הראשון והשלישי המשיכו לכבוש, בוזגלו הציג יכולת נהדרת, אבל במועדון עדיין נשמרים מהמונח אליפות. "לא נדבר על העניין הזה כל עוד הליגה לא נמצאת בשלבי הסיום שלה. זה רק יכול להזיק", הבהירו אתמול במועדון, לאחר שהגדילו את הפער ממכבי חיפה לשמונה נקודות אחרי שישה מחזורים בלבד. בבאר שבע מרוצים מאוד מהקליטה של אובידיו הובאן, וכן ממאור מליקסון שחוזר לכושר. "יחד איתו ועם ברדה, שמוסיף המון כוח וביטחון לשחקנים, יחד עם מכבי תל אביב יש לנו את ההתקפה הטובה בארץ", אמרו אתמול במועדון, שם החמיאו גם לאלישע לוי על ניהול המשחק. לוי שיבץ ברגע האחרון את רועי גורדנה במקום גל אראל, לאחר שקיבל לידיו את ההרכב של מכבי חיפה וזיהה כי היא מתכננת להתבסס בעיקר על שחקני האגפים.

"עמדנו במטרה שלנו ונתנו הצגה על הדשא. זה אחד המשחקים שהכי נהניתי בהם", אמר מאור בוזגלו. "הנענו כדור והיינו מסוכנים ועם עוד קצת ריכוז התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה יותר. אין לנו הרבה זמן לשמוח, כי בעכו יהיה קשה יותר מאשר מול חיפה. נצטרך לבוא בשיא הריכוז והמוטיבציה ואם נחשוב יותר מדי קדימה, אנחנו עשויים להיכשל. כל שחקן רוצה לקחת תואר, אבל אני לא מכיר מישהו שלוקח את זה בדיבורים. אני שמח בשביל שלומי ארבייטמן, והלוואי שיכבוש בכל משחק ולא ייפצע. יש לנו קבוצה טובה שעובדת קשה וזה חשוב, ידענו שסף השבירה של מכבי חיפה נמוך ושאם נשחק את הכדורגל שאנחנו יכולים, ננצח בתוצאה גבוהה. אני מרוצה מ-0:2, אבל עכשיו אלך לישון על זה ואחשוב למה לא סיימנו את המשחק הזה עם ארבעה או חמישה שערים".

שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אין לנו הרבה זמן לשמוח, כי בעכו יהיה קשה יותר מאשר מול חיפה". שחקני הפועל באר שבע חוגגים/קובי אליהו

"אני שמח מאוד כי ירד קצת הלחץ", הודה אתמול שלומי ארבייטמן שהבקיע והחליט לא לחגוג. החלוץ שכבש 28 שערים בעונה האחרונה שלו במכבי חיפה הסביר: "לא חגגתי כי אני מכבד את מכבי חיפה ואוהב את המועדון הזה. באותו רגע חשבתי שאני לא צריך לחגוג. בכל זאת, שיחקתי שם חמש שנים כמעט ואני חושב שעשיתי החלטה נכונה. חשבתי על זה עוד לפני המשחק". אלישע לוי יחגוג היום את נישואי בנו, השחקנים אמרו אמש: "הבאנו לו מתנה יפה לקראת האירוע. גם הטיימינג של הניצחון הזה חשוב".

"כולם ראו את הפועל באר שבע קבוצה רעבה ותוססת מהרגע הראשון עד האחרון", סיכם החלוץ. "המשכנו את המומנטום משבת ואנחנו רק רוצים להשתפר בכל משחק. עשינו עוד צעד חשוב למעלה. אנחנו עם הפנים קדימה". דובב גבאי, שלא שותף בגלל פציעה, יקבל בקרוב הצעה משופרת לחוזה חדש. במועדון רוצים לסיים את הסאגה עד סוף החודש הבא.

עוד באותו נושא

אלישע לוי: "יש פה קבוצה מוכשרת, עכשיו צריך להפוך אותה לחזקה"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. קובי אליהו
נכנס להרכב בעקבות פרסום ההרכב של מכבי חיפה. רועי גורדנה/קובי אליהו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully