וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יש קבוצה מוכשרת, עכשיו צריך להפוך אותה לחזקה"

28.10.2014 / 23:01

מאמן הפועל באר שבע אחרי הניצחון המרשים על מכבי חיפה: "אסור לנו לאבד נקודות נגד הקבוצות הקטנות". בוזגלו שרשם בישול רביעי העונה: "נהנינו לשחק הערב ונתנו תצוגה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל באר שבע נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון על 0:2 על מכבי חיפה. סגנית האלופה השיגה שלוש נקודות ודחיפה מוראלית נוספת, והיא לא מאבדת אחיזה בצמרת הגבוהה, שם היא מדורגת שתי נקודות מתחת למקום הראשון.

"אני חושב שהיום שיחקנו הרבה יותר מהמשחקים הקודמים", אמר מאמן באר שבע אלישע לוי בסיום. "זה ניצחון חשוב. שיחקנו לעומק, הגענו לקצב מאוד גבוה. גם מכבי חיפה הגיעו להזדמנויות. חשוב מבחינתנו למצב את עצמנו למעלה וחזק. השאיפה שלי היא להפוך את הקבוצה למאוד חזקה. היא מאוד מוכשרת, אבל צריך להפוך אותה לחזקה, במשחקי בית וחוץ כאחד".

על האפשרות להתמודד על אליפות: "אנחנו רואים שלא משנה מי משחק, יש לנו פתרונות, במיוחד במרכז השדה. נראה עד ינואר מה קורה, אנחנו מתחברים יותר ויותר, אני בהחלט חושב שאנחנו ראויים להתמודד על 1-4. לא נכון לדבר על מכבי חיפה או מכבי תל אביב, אנחנו מנסים לשדרג את המשחק שלנו".

על הההבדלים ביכולת במשחקים מול קבוצות "קטנות" אמר לוי: "למי שרוצה להיות למעלה אסור לאבד נקודות מול קבוצות קטנות. הקבוצות מלמטה צמצמו פערים, קשה מאוד לקחת נקודות מולן. מבחינת הנקודות אנחנו בסדר, אבל צריך לשפר את היכולת במהלך משחק".

מאור בוזגלו רשם בישול רביעי, הפעם לשלומי ארבייטמן: "ברגע שהבישולים עוזרים לקבוצה, אני שמח. נהנינו לשחק היום ונתנו תצוגה - כמו שאמרתי שאנחנו צריכים לעשות במסיבת העיתונאים. עם עוד קצת ריכוז היינו יכולים להשיג תוצאה יותר גבוהה. כולם רוצים תארים, אבל לא משיגים אותם בדיבורים. יש עוד המון משחקים עד סוף העונה. עכשיו אנחנו צריכים לבוא בשיא הריכוז למשחק נגד הפועל עכו כי זה מסוג המשחקים היותר קשים, שצריך להביא מוטיבציה אחרת".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
סיבה טובה לחייך. אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully