וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי סטנוייביץ': "הוא גמור מהמצב, זו טראומה"

29.10.2014 / 7:28

אחרי ההפסד בבאר שבע, אווירה קשה במכבי חיפה. יעקב שחר מבטיח: "עוד ניראה אחרת. ההחמצות נובעות מחוסר ביטחון". ביקורת על ראיוס ועמאשה. דגני: "האש לא מופנית רק למאמן. זה לא ריאלי לדבר על אליפות"

one

לאחר ההפסד הקודם להפועל רעננה דיבר אלכסנדר סטנוייביץ' במונחים של משבר. דווקא אתמול (שלישי) לאחר הפסד נוסף ורביעי בשישה משחקים, בניגוד לדברי חלק מהשחקנים, במועדון מזהים את הנקודה שממנה הקבוצה תוכל לצאת מהמצב הזה. הנשיא יעקב שחר אמר לוואלה! ספורט: "היום היינו הרבה יותר נחושים לעומת המשחק מול רעננה. הקבוצה נראתה טוב יותר ואין לי ספק שאם השחקנים יבקיעו, עוד ניראה אחרת. אני יוצא מאושש מהמשחק הזה. לא אהבתי את המשחק מול רעננה. יכול להיות שההחמצות נובעות מחוסר ביטחון".

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, בשיחה שהתקיימה מיד לאחר המשחק אמר סטנוייביץ' לנשיא: "יש לי אחריות על הקבוצה, אבל יחד עם זאת אני לא רגיל להפסיד ארבעה משחקים כבר בפתיחת העונה. זה לא קרה לי לא בסרביה ולא בסין". שחר, אגב, הבהיר למאמן כי הוא מאמין שיוציא את הקבוצה מהמצב. השחקנים נשמעו פחות אופטימיים. "הקבוצה נראית רע, בחלקים מהמשחק חשבנו שאפשר לצאת עם נקודה. בחלקים אחרים היינו פשוט מפוזרים", אמר אחד מהם. "זו לא אשמת המאמן או שחקן מסוים. יש כאן קבוצה שסובלת מחוסר ביטחון, במיוחד כשהכדור בשליש הקרוב לשער".

שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
הפנים אומרות הכול. שחקני מכבי חיפה אחרי ההפסד/קובי אליהו

בסביבתו של סטנוייביץ' לא חששו לדבר על המצב. אחד ממקורביו של הסרבי סיפר אתמול: "הוא גמור מהמצב הזה. לא סתם הוא אמר את הדברים האלה לשחר. מעולם הוא לא חווה כזו טראומה, בכל קבוצה שבה הוא עבד. הוא נמצא במצב לא נעים ולוקח אחריות. אם יתנו לו שקט, הוא יוציא את הקבוצה מהבוץ. סאלה הוא לא טיפוס שיושב בצד ומחכה שדברים יקרו. היה לו קשה עם ההחמצות היום".

שחקנים בקבוצה ניתחו גם את מה שעובר על רובן ראיוס: "הוא לא בא להודות לקהל לא כי הוא נגדו, אלא כי הוא מיואש ממה שקורה איתו. כולם מבקרים אותו והוא סופג הרבה אש. מאז תקרית רפי דהן, הוא לא היה בכותרות כל כך הרבה", אמרו. במועדון מצפים שראיוס יוביל את הקבוצה גם במשחקי צמרת וישפר את היכולת האישית ליד השער, כפי שעשה במחזור הראשון מול בני סכנין. בחיפה היו מרוצים מעידן ורד, אבל מצפים שישפר את הריכוז מול השער. למרות השערים שספגה הקבוצה, גם דקל קינן הציג יכולת סבירה ועשוי להמשיך גם במשחק הבא. מנגד, ביקורת נשמעה גם על הסיומת של ויאם עמאשה, שבמשחקים האחרונים נראה מאוד לא מרוכז מול השער.

עוד באותו נושא

סטנוייביץ’ לשחר: ”יש לי אחריות, לא רגיל למאזן כזה”

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. רוני לבנה
"אם יתנו לו שקט, הוא יוציא את הקבוצה מהבוץ". סטנוייביץ'/רוני לבנה

אוראל דגני, שפתח בכל שלושת המשחקים האחרונים שבהם הקבוצה הפסידה, אמר: "אנחנו בסיטואציה לא נעימה. לא חשבנו שכך תיראה השנה בינתיים, אבל נרים את עצמנו ואנחנו מחכים למשחק הבא. אנחנו עושים טעויות, כדורגל זה משחק של טעויות ואנחנו עושים כאלה. הגענו למצבים אבל לא הצלחנו להבקיע. אני מקווה שבמשחק הבא נצליח. רק אנחנו השחקנים נוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

"אני לא חושב שהאש מופנית רק למאמן, היא מופנית לכל הצוות והשחקנים", ענה דגני על השאלה כיצד השחקנים מרגישים עם שהעובדה שמרבית החיצים מופנים לעבר המאמן. "השקיעו כאן המון כסף, רצו שניקח אליפות והציבו מטרות גבוהות. המטרות השתנו. בכל עונה אנחנו רוצים לזכות בתארים, אבל כרגע ההפרש הוא עשר נקודות. זה פחות ריאלי שנדבר על אליפות כרגע. אין שינוי מהמשחק הקודם, לא הצלחנו לנצח. המצב לא טוב. אפשר לקרוא לזה משבר או איך שתרצו".

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה (ימין) עם דקל קינן. קובי אליהו
אידריסו וקינן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully