וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' לשחר: "יש לי אחריות, לא רגיל למאזן כזה"

28.10.2014 / 22:55

מאמן מכבי חיפה שוחח עם הנשיא אחרי ההפסד בבאר שבע: "זה לא קרה לי, לא בסרביה ולא בסין". עימות בין אידריסו לראיוס בסיום, מתן אוחיון נפצע וייבדק. דגני: "כרגע לא הולך לנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה בצרות צרורות: אחרי שהחליפו מאמן, הביאו שחקני רכש יקרים ועברו לאצטדיון חדש, בכרמל קיוו לעונה טובה וריצה בצמרת אבל נחלו הערב (שלישי) הפסד שלישי רצוף ורביעי מפתיחת העונה, הפעם 2:0 בחוץ מול הפועל באר שבע. אלכסנדר סטנוייביץ' ביצע מהפכה בהרכב והדיח את רובן ראיוס אחרי כמה משחקים פושרים, אבל זה לא עזר והירוקים רחוקים כעת רק שלוש נקודות מהקו האדום, בעוד המרחק מהפסגה צמח ל-10 נקודות.

אחרי המשחק נערכה שיחה בין סטנוייביץ' לבין הנשיא יעקב שחר, אותה הגדיר גורם במועדון כ"שיחה ברוח חיובית". במהלך השיחה המאמן אמר לנשיא: "יש לי אחריות על הקבוצה, אבל יחד עם זאת, אני לא רגיל להפסיד ארבעה משחקים כבר בפתיחת העונה. זה לא קרה לי לא בסרביה ולא בסין".

מיד בסיום המשחק נרשם עימות קטן בין מוחמדו אידריסו לראיוס. החלוץ ביקש מכל השחקנים לעודד את הקהל אולם ראיוס עשה את דרכו לחדר ההלבשה. אידריסו, יחד עם שחקנים נוספים, נכנסו לחדר ההלבשה ודרשו מראיוס לשוב. מתן אוחיון נפצע קלות ברגלו וייבדק מחר.

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. רוני לבנה
בצרות. סטנוייביץ'/רוני לבנה

עוד לפני שדיבר עם שחר, מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' ניסה להסביר את ההפסד: "הם ניצלו את המצבים שלהם ואנחנו לא. זו האחריות שלי, אבל היו לנו הרבה הזדמנות להבקיע, אי אפשר לנצח כשמחמיצים ככה. עשינו כמה טעויות בהגנה במחצית הראשונה, וכך המשכנו גם במחצית השנייה. מה אפשר לעשות? אדבר עם הנשיא על כל המצב, וזה הכל. בכדורגל צריך לשים את הלחץ בצד. שחקנים צריכים לדעת להתמודד עם לחץ. הגענו לחמישה מצבי הבקעה, זה אומר ששיחקנו טוב, אבל לא ניצלנו את המצבים. ברור שמשהו לא בסדר, אני לא מאמין בחוסר מזל, אבל צריך לראות מה אפשר לעשות. היו לנו מספיק הזדמנויות, גם מול מכבי תל אביב וגם מול רעננה, אני לא מבין איך אנחנו לא כובשים ממצבים כאלה".

המאמן הסרבי הוסיף: "אני עושה את המיטב שלי. המטרה הראשונה שלנו היא להיות בצמרת, לאו דווקא לזכות באליפות. אני צריך לבנות קבוצה לפסגה. כרגע אנחנו לא שם, וצריך לחשוב על משהו אחר. האליפות רחוקה מאוד ממנו. יש לנו בעיות".

אוראל דגני: "אני חושב שהתחלנו את המשחק טוב היום, כמו בכל המשחקים האחרונים. הגענו למצבים, לא הצלחנו לכבוש. קיבלנו את השער ואז לא הצלחנו לחזור למשחק. כדורגל זה משחק של טעויות, אבל אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה.

"מכבי חיפה זה מועדון עם לחץ, מועדון ששואף לאליפויות, בא קהל גדול ואנחנו רוצים לשמח אותם. כרגע אנחנו לא עומדים בלחץ. התחלנו את העונה במטרה לזכות באליפות, השקיעו פה הרבה כסף וכל מה שצריך. כרגע לא הולך, אבל נמשיך לעבוד קשה".

משבר בחיפה

הפסד שלישי רצוף למכבי חיפה: 2:0 בבאר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully